Mayer28 82 Skrevet 9. September, 2018 Hej alle, Jeg arbejder rigtig meget på en computer til daglig, og leder efter noget god massage i Københavnsområdet, især nakke og skuldre. Det vigtige er, at det er en super god massage og gerne en der faktisk er udlært. Jeg er ikke til thai piger, da de ikke rigtig siger mig noget ift. udseende(I hvert fald ikke nogen af dem der har gode anmeldelser) og om end dette ikke er vigtigst, foretrækker jeg at jeg har noget at se på. Har i nogle steder i kan anbefale, hvor massøse er flot og massagen god? Det vil være et plus hvis man kan få en håndtrold. /Jay Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 9. September, 2018 Du kunne jo prøve Dalya. Der ligger en del anmeldelser af hende herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayer28 82 Skrevet 9. September, 2018 (edited) Hunter skrev, for 2 timer siden: Du kunne jo prøve Dalya. Der ligger en del anmeldelser af hende herinde. Jeg er ikke etnisk dansker, så hun er udelukket jf. hendes tekst. Jeg ser dog også gerne at det er en der er noget yngre end 40 år(Hvis muligt). Redigeret 9. September, 2018 af JayMay Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg