Hjemmeskoen 1 Skrevet 9. September, 2018 Hej alle jer hardcore bruger af thai massage klinikker. Håber på lidt hjælp. Hvis nu man gerne vil have noget ordentligt massage og er knap så interesseret i blow og sex, hvor synes i så i har haft den bedste oplevelse henne af? Jeg bor i Fredericia så kører gerne til Middelfart, Kolding og Vejle hvis det er der man får god massage. Jeg vil lige pointerer at jeg med dette indslag ikke mener at piger der giver god sex ikke også kan give god massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 9. September, 2018 Aon Horsens nyder jeg tit en dejlig massage. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 9. September, 2018 Du skal ikke gå mange skridt, Sumas wellness i Fredericia er absolut min foretrukne mht massage, virkelig god, men fortæl det når du kommer at du ønsker absolut god massage , så får du en af de allerbedste i trekantsområdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 9. September, 2018 Spørg efter den nye ejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. September, 2018 Er trådens overskrift ikke lidt tvetydig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1105 Skrevet 9. September, 2018 Apple i Fredericia gav mig en suveræn massage. Du kan læse min anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 9. September, 2018 Borende X skrev, for 21 minutter siden: Er trådens overskrift ikke lidt tvetydig? Det er da vist kun hvis man har sex på hjernen .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 10. September, 2018 Nu Mekhala er rejst fra Bjergegade bruger jeg Sumas, den ny ejer er rigtig god Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heimdal 240 Skrevet 10. September, 2018 Phun Thaimassage, Haderslevvej 115, Kolding. Super massage, uanset om du vælger original thai, stempel eller olie. Man kan næsten flyve af velvære, når man forlader stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hjemmeskoen 1 Skrevet 10. September, 2018 Bamse skrev, for 7 timer siden: Nu Mekhala er rejst fra Bjergegade bruger jeg Sumas, den ny ejer er rigtig god Har du noget kontakt info til Sumas? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 12. September, 2018 Søg deres hjemmeside eller Annoncelight for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg