Hop til indhold

Recommended Posts

Har skrevet med Bianca16 som dog ikke ønsker noget seksuelt - har ikke skrevet med stiletpigen. Umiddelbart regner jeg med at alle profiler med kun 1 billede er fake med mindre der er noget i profilen som peget på andet :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Green-eyes skrev, for 12 timer siden:

Har skrevet med Bianca16 som dog ikke ønsker noget seksuelt - har ikke skrevet med stiletpigen. Umiddelbart regner jeg med at alle profiler med kun 1 billede er fake med mindre der er noget i profilen som peget på andet :-)

 

Nogen af dem med et billede kan faktisk godt være impulsive unge piger der ofte er nogen af de bedste at møde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik prøvet Stiletpigen og hun kan bestemt anbefales. Smuk slank pige og økosex til rimelig penge.

Men hun er ikke en pige af mange ord og svare ikke på ens beskeder. Men når hun er parat får man en aftale på få minutter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Jeg har også været sammen med Stiletpigen og kan bekræfte hun er usædvanlig smuk og at hun levere varen både både med munden og missen.

Men hun er lidt sær og svær at få i tale også selv om jeg har hendes nr

Bianca16  er muligvis ikke 18 og hun er "anbragt uden for hjemmet" har hun fortalt mig. Hende bør man holde sig fra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Miller223 skrev, for 10 timer siden:

er Stiletpigen stadig aktiv?

Ja.... Men det er vist med en ny profil men enslydende nick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...