Hop til indhold
Guest Fyr_billund

Flensborg

Recommended Posts

Guest Fyr_billund

Hej,

Skal en smut til Flensborg i næste uge, og håber på at finde en ung dame til noget frækt.

Har fundet nogle stykker på nettet, men det ser ikke ud til at man kan få super fransk i Flensborg. Kan det passe???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke selv været i Flensborg i den anledning før, men er nysgerrig. Så vidt jeg kan se, er der ingen priser på siderne. Hvad skal man regne med at komme af med for en standard times tid/30 min?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr_billund skrev, den 9/9/2018 at 13:00:

Hej,

Skal en smut til Flensborg i næste uge, og håber på at finde en ung dame til noget frækt.

Har fundet nogle stykker på nettet, men det ser ikke ud til at man kan få super fransk i Flensborg. Kan det passe???

Det er blevet ulovligt i Tyskland, så de annoncerer i hvert fald ikke med det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fyr_billund
Herbertus skrev, for 10 timer siden:

Det er blevet ulovligt i Tyskland, så de annoncerer i hvert fald ikke med det...

Ok, så er det derfor at jeg ikke kan finde nogle :-/

Hader blowjob med gummi 

Del dette indlæg


Link til indlæg

... og når I så finder en, der gør det uden, så lad lige være med at skrive det offentligt i forummet. Der er potentielt ret store bødestraffe til både pige og kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenRødeBaron skrev, den 19/11/2018 at 22:01:

... og når I så finder en, der gør det uden, så lad lige være med at skrive det offentligt i forummet. Der er potentielt ret store bødestraffe til både pige og kunde.

Nu tror jeg ikke de tyske myndigheder kigger med herinde på dette fora. :)

Jeg ved egentlig ikke om der er nogen der er blevet busted i Tyskland efter de regler, og hvordan de vil tjekke det :?:

Jeg var en tur hos en i December sidste år, der var fransk uden, det var dog ikke decideret Blowjob, det var mere en pirrende leg med tungen på den enøjede ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...