Guest Fyr_billund Skrevet 9. September, 2018 Hej, Skal en smut til Flensborg i næste uge, og håber på at finde en ung dame til noget frækt. Har fundet nogle stykker på nettet, men det ser ikke ud til at man kan få super fransk i Flensborg. Kan det passe??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
der gute mand 32 Skrevet 9. September, 2018 Hej de to får gode anmeldelser https://sexnord.net/profile/2875 https://sexnord.net/profile/26787 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zendium 3 Skrevet 9. September, 2018 Nu har jeg ikke selv været i Flensborg i den anledning før, men er nysgerrig. Så vidt jeg kan se, er der ingen priser på siderne. Hvad skal man regne med at komme af med for en standard times tid/30 min? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 10. September, 2018 Fyr_billund skrev, den 9/9/2018 at 13:00: Hej, Skal en smut til Flensborg i næste uge, og håber på at finde en ung dame til noget frækt. Har fundet nogle stykker på nettet, men det ser ikke ud til at man kan få super fransk i Flensborg. Kan det passe??? Det er blevet ulovligt i Tyskland, så de annoncerer i hvert fald ikke med det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fyr_billund Skrevet 11. September, 2018 Herbertus skrev, for 10 timer siden: Det er blevet ulovligt i Tyskland, så de annoncerer i hvert fald ikke med det... Ok, så er det derfor at jeg ikke kan finde nogle :-/ Hader blowjob med gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 12. September, 2018 Prøv evt en af dem der skriver at sex er med kondom. Det kunne, i hvert fald i mit hoved, indikere at BJ er uden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 19. November, 2018 ... og når I så finder en, der gør det uden, så lad lige være med at skrive det offentligt i forummet. Der er potentielt ret store bødestraffe til både pige og kunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 2. December, 2018 DenRødeBaron skrev, den 19/11/2018 at 22:01: ... og når I så finder en, der gør det uden, så lad lige være med at skrive det offentligt i forummet. Der er potentielt ret store bødestraffe til både pige og kunde. Nu tror jeg ikke de tyske myndigheder kigger med herinde på dette fora. Jeg ved egentlig ikke om der er nogen der er blevet busted i Tyskland efter de regler, og hvordan de vil tjekke det Jeg var en tur hos en i December sidste år, der var fransk uden, det var dog ikke decideret Blowjob, det var mere en pirrende leg med tungen på den enøjede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg