Hop til indhold

Recommended Posts

Slaven 6 skrev, den 20/10/2018 at 19:01:

Så har jeg været nede ved Jasmine jeg havde bestilt 45 min for 1500 med Jasmine og roxy 

blev modtaget af roxy og fik et godt velkomst kys af hende. Og gik ned til værelset hvor hun tog tøjet af mig hun havde fået besked på at jeg ikke måtte komme. Hvilket jeg ikke viste. da jeg for 3 gang var ved at komme  og hun stoppet sage hun jeg først måtte komme når Jasmine overtog mig men roxy er en sød smuk pige man ikke må gå glib af. Jeg skal helt sikkert lege med hende igen  giver det 10/10

Den leg har jeg også prøvet.

En gang var både Nina og Roxy hjælpere som med hård hånd fra Jasmine blev instrueret i at de skulle trække sig hver gang lige før jeg kom. Det var ret pirrende. Jasmine er ret god til at aflæse hvor du er...

Til sidst overtog Jasmine legen helt og hun fik mig til at komme i kombinationen Fransk + HJ.

Kan klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, den 10/9/2018 at 15:20:

Hold nu op, hvor det bare stinker af falsk markedsføring !!!!!

"Tyren1" - 8 indlæg - heraf 7 om Jasmin/Mistress for dig.  
Et næste lige så fantasifuldt (eller forladt) brugernavn: "Slaven6":  2 indlæg i alt - begge omhandler Jasmin/Mistres for dig.

Begge personer (eller som det nok nærmere er = samme person), omhandler "fortællinger" der tilfældigvis er i direkte tråd med de fotos der er lagt på annoncen :-o  Sikke da et pudsigt sammentræf......nooooootttt

Det er helt sandt hvad de skriver. Jeg har selv prøvet noget der ligner hos hende. Hun er vild fræk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slaven 6 skrev, for 56 minutter siden:

Du kan godt glæde dig. Hvem af dem roxy eller nancy 

Jasmine nævnte ikke hvem der skulle hjælpe, kun at jeg ikke ville fortryde :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 29 minutter siden:

Jasmine nævnte ikke hvem der skulle hjælpe, kun at jeg ikke ville fortryde :P

Eller også fortryder du når der bliver listet en  25 cm lang,  Ø40mm gummifætter op i dig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 25 minutter siden:

Eller også fortryder du når der bliver listet en  25 cm lang,  Ø40mm gummifætter op i dig :D

Lool well det skal nok blive spændende. Det min første gang med 2 kvinder. Lidt specielt og vide man skal have afprøvet grænser:P

Jasmine ord til mig var " i will do things that you never knew you would like. Just trust me baby" 

Lyder frækt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kirer skrev, for 12 minutter siden:

Your Only Mistress and Lover

Jasmine har nu et Dark Room med SM kors og bur

https://annoncelight.dk/showad/263161

Ser kinky ud og når man ved hvad Jasmine og hendes slavepiger kan finde på, så skal det på to do listen.

Nogen som har prøvet det?

 

Holy moly, hun er alsidig. 

Men også i dette koncept ser det ud til hun er gennemført og velovervejet. 

Hun vinder min respekt mere og mere, selv om jeg ikke skal i bur eller på korset :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 2/11/2018 at 16:46:

Holy moly, hun er alsidig. 

Men også i dette koncept ser det ud til hun er gennemført og velovervejet. 

Hun vinder min respekt mere og mere, selv om jeg ikke skal i bur eller på korset :) 

 

Ja hun er perfektionist til fingerspidserne.

Selvom jeg har besluttet mig til at prøve, så er jeg stadig lidt tøvende.

Jeg kender Jasmine godt nok til at vide at hun kan være en meget bestemt dame samt hård og kontant. Tænker nok at man kan få krænget sine dybeste og mest perverse fantasier ud i hendes nye koncept.

Jeg kender nu også Jasmine fra en mere erotisk/kærlig og uartig side. Hende er jeg faktisk ret vild med.

Jeg er spændt på om hun formår at køre begge linjer parallelt og om hvordan hun får involveret sine slavepiger i legen.

Jeg skal nok få taget mod til mig en dag, men hvis andre er kommet mig i forkøbet er jeg sikker på at flere af os gerne høre lidt om jeres oplevelser.

Redigeret af Kirer

Del dette indlæg


Link til indlæg

så var jeg lige forbi jasmine og hendes slavepige roxy.

hun sage at jeg har været et slem dreng og skulle straffes så vupti der hang jeg på korset hvor hun begyndte at styre min vejrtrækning og og lege med min røv og roxy gav det vildste handjob jasmine forstår at skifte den strenge mistress og den blide elsker det er altid spænde at komme der ind man ved aldrig hvad hun kan finde på er spændt på næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 1 time siden:

Er der mulighed for begge piger bare med massage og sex, uden jeg behøver blive fistet, som jeg slet ikke er til

Ja

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 4 timer siden:

Er der mulighed for begge piger bare med massage og sex, uden jeg behøver blive fistet, som jeg slet ikke er til

Du kan få næsten alle de varianter du ønsker dig. Bare fortæl om hvad du er til og ikke er til. Det bliver respekteret.

Jasmine har en enestående evne til at tage dig lidt længere end du først lige havde tænkt det, samtidig med at hun fornemmer om du er med.

Sex med Roxy mens Jasmine har kontrollen har for mig været helt uden sidestykke. Det gælder både med og uden anal lege. Nu findes der også andre måder end fisting !

Ud over "sex-gudinde", så er Jasmine tilmed en sprudlende humørbombe (altså hvis du behandler hende pænt), som sætter en ære i at være nærværende i hele den aftalte tid. Og så taler Jasmine engelsk på højt niveau hvilket for mig er et absolut plus.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmine er en perle, er ikke til dominans til mig selv, men hun skal lige prøve til hver gang, og så fniser hun ægte når jeg stopper hende. Hun har drømt om at få lavet lidt ekstra længe, men har haft Lacy girls som hun kalder dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Weadbuster skrev, for 17 timer siden:

 Hun har drømt om at få lavet lidt ekstra længe, men har haft Lacy girls som hun kalder dem.

 

Den sætning forstår jeg ikke? Er det hendes hår du taler om, eller? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Jasmin (misteress) i går. En super oplevelse i det blide univers. Meget service mindet og faktisk både sød og humoristisk. Der var dog et lille øf fra hendes side, hun spurgte mig hvorfor så mange mænd laver en aftale de ikke dukker op til. 

God week-end til alle.

Service oplysning til dem der måtte have behov for det, hun er ikke ombygget og det er med garanti.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi mistress for dig i går. 

Da det er et stykke tid siden jeg har besøgt hende. Jeg ringe til hende og bestilte 45 min for 1600 kr det var okay. 

Jeg fik at vide at jeg skulle ringe når jeg stod ved netto og jeg skulle have en stor buttplug i. Nå men jeg ankom til netto og ringe nu var jeg der. Fint hun ville komme. Fik lov til at stå der nogle minutter. Så kom og så lidt vred ud og det gjord det ikke beder at jeg havde glemt den buttplug. Så vi gik hen til hendes sted. Og fik straks besked på at tag mit tøj af. Hurtig. Det måtte jeg så gøre hun kom tilbage og gave mig bind for øjnene og føret ind i hendes Dark Room straks blev jeg bundet til korset. Og pik og kugler blev også bundet stramt op med maget kolde kæder ja der kunne jeg så stå og tænke på hvorfor jeg havde skuffet hende. Så gik hun ud. Der stod jeg så ca 5 min  så kom hun tilbage. Nu ville hun straffe mig fordi jeg ik gør som hun siger. Hun ville kneppe min røv som straf. Med strapon og en meget stor dildo. Og fist mig med hendes hånd. Og hun ville ikke høre en lyd   . Nå så gik hun da ellers igang. Er aldrig blevet. Så hådt hurtig og dybt. Og den meget stor sorte. Kom helt i bund. Den blev taget ud meget hurtig. Om med det samme. Havde hun hånden også langt oppe. Hun har virkelig styr på det. Skal vist snart have en tur igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødmand skrev, den 13.9.2018 at 07:35:

Hun er vild fræk og beskrivelse af sex akten lyder meget sandsynlig. Jeg har været der to gange og hun er meget fræk. Og hun elsker at arbejde med dit hul. Både med dildo fingerne og tungen. Og hun tager ofte en anden pige med ind for at hjælpe hende

Det er en lækker til med et par extra hænder og tunge WAu dem  vil  jeg  geren opleve der skal helt være en seuelt afslutning ved domina lege også så begge  parter kommer i en fed orgasme  UMm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...