Gæst Skrevet 21. August, 2012 Hej! Jeg søger en pige som kaldte sig Nanna og havde i årene 07-08 sine faste vagter i Århus,Horsens og Kolding. Hun havde kunstige bryster,mellemblond pagehår og er nok ca 35-40 år Kvinden leverede en fantastisk service også elskede hun at lege de mere kinky lege.. Skulle nogen have kendskab til et evt. comeback fra Nanna's side?? VH Ludvig Ludvig. Vi har en lille regel omkring udlevering af personlige oplysninger, derfor har jeg redigeret lidt i dit indlæg. Desuden er oplysningen irrelevant for din efterlysning. MVH Co Admin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 21. August, 2012 Jotak, hende kender jeg godt. Mener nu hun staver sit navn som Nana. Meget fræk kvinde som stadig er at finde rundt på diverse steder i Århus. Sidst jeg mødte hende var på Midtagervej. Kan kun anbefale dig at holde øje med EB. Hun er som alle andre, med årene, blevet en lille smule tykkere, men ikke mindre kinky :oops: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. August, 2012 Hej Gaffer! Tak for oplysningen.. Findes der evt. et link..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 21. August, 2012 Ikke lige hvad jeg ved af - men mener hun har haft en hjemmeside engang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. August, 2012 Lykkedes det mig at finde hende,vender jeg tilbage med en seriøs anmeldelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen 0 Skrevet 21. August, 2012 Hej Er det hende der var i Trepkasgade og på MBC ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. August, 2012 Hej Hansen Ja det er hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen 0 Skrevet 21. August, 2012 Så håber jeg at der er noget om snakken hun er aktiv endnu Kanon sød og dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 21. August, 2012 DEr er en nana hos http://www.star-babes.eu tåsinggade 2 Kan se hun er på igen Fredag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen 0 Skrevet 22. August, 2012 Det er ikke hende der er i tåsingegade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 22. August, 2012 Hende der er på starbabes siden har i hvert fald været på Tåsingegade 2. Skal ikke kunne sige om hun er det mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jernmanden 5 Skrevet 22. August, 2012 DEr er en nana hos http://www.star-babes.eu tåsinggade 2 Kan se hun er på igen Fredag. Nanna er i Trepkasgade i Aarhus i dag onsdag den 22. august kl. 10-16. Hun er næsten altid her om onsdagen. Nanna er rigtig fræk. Mit gæt er, at hun virkelig kan lide at være sammen med mænd, og at hun nyder sit arbejde. Sådan virker det ihvertfald, når man er sammen med hende. Sammen med Nanna føler man, at ALT er tilladt; her er der ikke meget husmodersex. Nanna er som skrevet også i Tåsingegade, men personligt synes jeg, at der er meget hyggeligere i Trepkasgade. Jernmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen 0 Skrevet 25. August, 2012 Venter stadig spændt på om nogen ved om Nanna stadig er aktiv og evt hvor henne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg