Hop til indhold
Guest Ludvig

Nanna fra Østjylland..

Recommended Posts

Gæst

Hej!

Jeg søger en pige som kaldte sig Nanna og havde i årene 07-08 sine faste

vagter i Århus,Horsens og Kolding.

Hun havde kunstige bryster,mellemblond pagehår og er nok ca 35-40 år

Kvinden leverede en fantastisk service også elskede hun at lege de mere

kinky lege..:-)

Skulle nogen have kendskab til et evt. comeback fra Nanna's side??

VH Ludvig

Ludvig. Vi har en lille regel omkring udlevering af personlige oplysninger, derfor har jeg redigeret lidt i dit indlæg. Desuden er oplysningen irrelevant for din efterlysning. MVH Co Admin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jotak, hende kender jeg godt. Mener nu hun staver sit navn som Nana. Meget fræk kvinde som stadig er at finde rundt på diverse steder i Århus. Sidst jeg mødte hende var på Midtagervej.

Kan kun anbefale dig at holde øje med EB. Hun er som alle andre, med årene, blevet en lille smule tykkere, men ikke mindre kinky :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Hende der er på starbabes siden har i hvert fald været på Tåsingegade 2. Skal ikke kunne sige om hun er det mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

DEr er en nana hos http://www.star-babes.eu tåsinggade 2

Kan se hun er på igen Fredag.

Nanna er i Trepkasgade i Aarhus i dag onsdag den 22. august kl. 10-16. Hun er næsten altid her om onsdagen. Nanna er rigtig fræk. Mit gæt er, at hun virkelig kan lide at være sammen med mænd, og at hun nyder sit arbejde. Sådan virker det ihvertfald, når man er sammen med hende. Sammen med Nanna føler man, at ALT er tilladt; her er der ikke meget husmodersex. Nanna er som skrevet også i Tåsingegade, men personligt synes jeg, at der er meget hyggeligere i Trepkasgade.

Jernmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...