Hop til indhold

May's Wellness & Spa?

Featured Replies

Skrevet

Jag skall till Köpenhamn & hygge senare i månaden.

Ett besök är redan planerat hos min favoritmassös, men jag tänkte försöka med ett nytt ställe.

Är det någon som kan berätta något om May's Wellness & Spa (mayspa.dk) baserat på egna upplevelser där den senaste tiden? 

På förhand tack,
Lille

Redigeret af Lillemand

Skrevet

Hvad er dit favoritsted ? Mine er wanthong i Virum og nuud østerbro 

Skrevet
Frisker skrev, for 5 timer siden:

Hvad er dit favoritsted ? Mine er wanthong i Virum og nuud østerbro 

Lad være med at skifte emne. Der blev spurgt om Mays Wellness og Spa.

Skrevet

Jeg har for mange aar siden vaeret hos May's Wellness & Spa hvor jeg fik Jacuzzi, det var som om det bare skulle overstaaes, er der blev ikke tilbudt andet.

Det er som sagt flerer aar siden, saa det kunne ha aendret sig.

G

Skrevet

Fem svar i min tråd.  Bara ett av dem var ett försök att svara på min fråga...

Tack till Gregsom!

Lille

Skrevet

Det er et stykke tid siden, men jg ville finde et andet alternativ eksempelvis http://cheewaspa.dk/

bh

Alko

• 4 years later...
Skrevet
Guest Lillemand skrev, den 8.9.2018 at 17:58:

Jag skall till Köpenhamn & hygge senare i månaden.

Ett besök är redan planerat hos min favoritmassös, men jag tänkte försöka med ett nytt ställe.

Är det någon som kan berätta något om May's Wellness & Spa (mayspa.dk) baserat på egna upplevelser där den senaste tiden? 

På förhand tack,
Lille

Jeg bringer denne tråd op igen.  Er der nogen der har mere erfaring med May's Wellness?  HJ?  BJ?

Skrevet

Så kommer der en opdatering fra mig.  Jeg bestilte en pakke med jacuzzi og massage.  Vi startede med en massage mens badet var fyldt med vand.  Jeg fik derefter en hovedmassage, mens jeg sad i jacuzzien.  Afsluttet med en helt normal massage uden HJ eller BJ.  Kommer gerne tilbage, når jeg har brug for massage...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.