Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre 

Er der ikke nogen, der har besøgt den fantastiske Red Lilly Chili (https://annoncelight.dk/showad/222768)og vil dele deres oplevelser? Hun er i byen lige nu, og selvom jeg gerne ville genopleve hendes deep throat skills og evnen til at tage den hårdt i røven, matchede min kalender til min store fortrydelse ikke i denne omgang. 

Men er der mon andre, der har haft fornøjelsen af hendes selskab i denne omgang og vil dele en oplevelse eller to? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, for 2 timer siden:

Try to search. There are many reviews

I’m very well aware of the search functionality. 

So please read my post more thoroughly. I’m asking specifically about experiences with her during her current visit in Copenhagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Futsko skrev, for 1 time siden:

I’m very well aware of the search functionality. 

So please read my post more thoroughly. I’m asking specifically about experiences with her during her current visit in Copenhagen.

Tror du hun er meget anderledes denne gang end tidligere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123
AlfaN skrev, for 15 minutter siden:

Eller - når nu trådstarter ikke har mulighed for, at besøge hende denne gang - vil hendes ydelser nu, være tilsvarende når hun er her næste gang. Det er " agurketid " ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

You corrected your originally post. As stated do you really think it will be different? The only difference seems to be she only does PSE for 60 min

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, 1 time siden:

You corrected your originally post. As stated do you really think it will be different? The only difference seems to be she only does PSE for 60 min

1) No, I did’nt correct my original post. 

2) She hasn’t been here for a while, so I was curious to hear how she was performing now. And she has new stuff on her menu - e.g. the “mistress fetish”-package. 

Anyway: I was just curious to hear if anyone had any experiences they would share. That’s all - over and out :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 1 time siden:

Det var jo bare det, jeg var nysgerrig efter at finde ud af :) Og fordijeg er forbandet ærgerlig over, at jeg ikke selv kan opleve hende - endsige hendes nye “mistress fetish”-tilbud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Futsko skrev, for 5 timer siden:

........ Og fordijeg er forbandet ærgerlig over, at jeg ikke selv kan opleve hende -.......

så det du ønsker, er blot lidt lir du kan læse, uden at du besøger hende?!? Det er dig de grå sider i ugens rapport var opfundet til. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...