Hop til indhold
TorbenMadsen

MissAngel og kemimøder generelt

Recommended Posts

Jeg har forsøgt mig med kemimøder et par gange og desværre er det gået som frygtet. Det er tydeligt pigerne reelt ikke er interesseret i en som person, men kun i ens penge. Og de har ingen intentioner om at det skal udvikle sig til noget sexuelt.

MissAngel er en af dem de andre har desværre blokeret mig så dem kan jeg ikke henvise til.

https://sugardaters.dk/show?alias=MissAngel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan du uddybe hvad du mener ? altså vi fleste ved jo godt at sugardating handler om en vare/ydelse som man betaler for? så hvad er det du forventer af dem du møder ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
TorbenMadsen skrev, for 6 timer siden:

Jeg har forsøgt mig med kemimøder et par gange og desværre er det gået som frygtet. Det er tydeligt pigerne reelt ikke er interesseret i en som person, men kun i ens penge. Og de har ingen intentioner om at det skal udvikle sig til noget sexuelt.

MissAngel er en af dem de andre har desværre blokeret mig så dem kan jeg ikke henvise til.

https://sugardaters.dk/show?alias=MissAngel

 

Hvis ikke et seksuelt samvær er på tale,hvad er så deres modydelse når de stadig har interesse i dine penge?

Hva det ikke bedre og ha styr på økonomi og ydelser inden et kemimøde?

For det er vel prostitution som alle andre varianter af sexsalg?

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 17 timer siden:

Hvis ikke et seksuelt samvær er på tale,hvad er så deres modydelse når de stadig har interesse i dine penge?

Hva det ikke bedre og ha styr på økonomi og ydelser inden et kemimøde?

For det er vel prostitution som alle andre varianter af sexsalg?

Enzo

Nogle af pigerne på sugardaters siger de gerne vil have sex, bare ikke på første date, og du forventer endda penge for et såkaldt kemimøde. Når man så har mødtes siger de desværre ingen interesse og du fornemmer det hele var på skrønt. Så føler man sig snydt for jeg har i alt fald ingen intention om at mødes bare for at snakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @TorbenMadsen, jeg har både en del erfaringer og meninger om emnet (og har skrevet flere indlæg om det). Du skal under ingen omstændigheder mødes med piger som kræver kemimøde mod betaling. Dels er der en risiko for, at der er tale om et decideret scam-nummer. Alternativt er der tale om piger som efter min mening er alt for økonomisk motiveret, mangler pli og realitetssans. De vil kun medfører problemer senere hen. 

Tid er penge (vil pigen jo hævde), men tid er også penge for dig. Og der er masser af piger på SD som er ordentlige og realistiske. Det tager jo ikke mere end 5-10 minutter at vurdere om man har lyst til at have sex med hinanden mod økonomisk kompensation. Det kræver ikke, at du som sugardaddy skal have den store pung frem. Jeg vil også anbefale, at du undgår profiler som lægger op tl at du først skal invitere dem ud på en middag, give gaver osv. For mig er det en afsporing i forhold til, hvorfor du er på SD. Du er der for at finde en pige til en sexuelt forhold - som du så i øvrigt støtter. Fx med penge. Så kan det være at i senere har lyst til at spise sammen. Jeg har spurgt et par af de piger som jeg har set over længere tid om de havde lyst til at gå ud at spise (fordi jeg rigtig godt kunne lide deres selskab). Nogen siger ja, andre nej. Fint nok.

Jeg har slet ikke noget imod kemimøder; jeg synes faktisk det tit er nødvendigt (jeg gider nemlig heller ikke at have sex med hvem som helst). Men bed pigen om, at i mødes på en cafe et centralt sted, hvor i kan få en kop kaffe, glas vin eller lign. Det har jeg gjort mange gange, og det er en fin måde at se hinanden an på. 

Jeg har i øvrigt aldrig oplevet, at en pige efter et kemimøde sagde nej til at mødes igen sexuelt. Det er ikke fordi jeg er specielt pæn, rig eller ung (over 50). Men hvis du i forhold til profiltekst, foto og via dine beskeder har beskrevet dig selv præcist og ærligt, dvs. i overenstemmelse med virkeligheden, så vil de piger som ønsker at mødes med dig i langt langt de fleste tilfælde også gå det sidste stykke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
TorbenMadsen skrev, for 2 timer siden:

Nogle af pigerne på sugardaters siger de gerne vil have sex, bare ikke på første date, og du forventer endda penge for et såkaldt kemimøde. Når man så har mødtes siger de desværre ingen interesse og du fornemmer det hele var på skrønt. Så føler man sig snydt for jeg har i alt fald ingen intention om at mødes bare for at snakke.

Er dette en typisk type annonce,man kunne ha’ mødt på SD? Jeg har aldrig været der selv.

https://annoncelight.dk/showad/259188

jeg begriber ikke at der overhovedet er et marked for den slags annoncer,med tekst som ‘krydret førstegangsmøde’ allerede der burde alle alarmklokker da bimle på fuld tryk:)

Det er tåkrummende og tænke på hvor mange mænd der åbenbart falder i,siden nogen kan finde moral frem til den slags.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, Lige nu:

Det tager jo ikke mere end 5-10 minutter at vurdere om man har lyst til at have sex med hinanden mod økonomisk kompensation.

Nu citerer jeg lige mig selv... Tænk på den klassiske prostituerede på klinik: Hendes kemimøde varer ganske få sekunder, når hun observerer den potentielle kunde gennem dørspionen eller overvågningskameraet, en dør på klem osv, det er jo hendes kemimøde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 50 minutter siden:

Er dette en typisk type annonce,man kunne ha’ mødt på SD? Jeg har aldrig været der selv.

https://annoncelight.dk/showad/259188

jeg begriber ikke at der overhovedet er et marked for den slags annoncer,med tekst som ‘krydret førstegangsmøde’ allerede der burde alle alarmklokker da bimle på fuld tryk:)

Det er tåkrummende og tænke på hvor mange mænd der åbenbart falder i,siden nogen kan finde moral frem til den slags.

Enzo.

Noget i den retning 

Der er bare mange flere af dem på sd end på al 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, den 8/9/2018 at 19:32:

kan du uddybe hvad du mener ? altså vi fleste ved jo godt at sugardating handler om en vare/ydelse som man betaler for? så hvad er det du forventer af dem du møder ??

Tror du selv at flertallet af fyrene på SD er enig i den tolkning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...