Hop til indhold
sydvinden

Møsmøs - kan findes på Als ...?

Recommended Posts

Lige et kort spørgsmål:

Så følgende annonce på AL:

https://annoncelight.dk/showad/259115

Ikke de store informationer, mail adressen er forkert eller ufuldstændig, jeg har gættet mig til, at der mangler et "@" . Det har jeg tilføjet, skrevet en mail i går med et konkret forespørgsel og lidt info om mig, men endnu ingen svar.

Er der andre der har erfaringer / info om hvordan en kan kontakte hende? Vi er jo ikke ligefrem forvænt med tilbud her i de sydlige provinser. Og ja, jeg kender forholdene i Flensburg - men afvekslingen fryder :-)

Takker på forhånd, sydvinden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har slettet sin annonce, så hun er nok ikke aktiv længere..

Håber du finder noget andet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort

Men iøvrigt lidt øv, for jeg håbede faktisk et splitsekund at det var Tilde 'møs møs':wub: fra Bording der var dukket op igen. Det var så tydeligvis ikke. Æv altså.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er noget underligt med den annonce - har kigget på den et par gange i dagens løb, og den er ændret flere gange ("sidst ændret i dag kl. xx.xx") uden at kontaktoplysninger blev rettet. Hun (hvis ikke det er en "ham") må tilsyneladende have god tid ... :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydvinden skrev, for 12 minutter siden:

Der er noget underligt med den annonce - har kigget på den et par gange i dagens løb, og den er ændret flere gange ("sidst ændret i dag kl. xx.xx") uden at kontaktoplysninger blev rettet. Hun (hvis ikke det er en "ham") må tilsyneladende have god tid ... :-)

 

"Sidst ændret i dag....." Ændrer sig hver gang du går ind på annoncen.

Det er tidspunktet/datoen øverst der er afgørende for ændringer foretaget i selve annoncen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan med jer andre, tænder en sådan annonce jer?

For mit vedkommende er der intet i den, der vil få mig til at overvej et smut om på øen.

Når jeg læser de få, vulgære ord uden nogen beskrivelse af personen overhovedet og så får smækket et billede af uanede mængder forkut i hovedet, så er min første tanke, om hun på den måde forsøger at sløre, at hendes bremser nok ikke ville kunne klare en seance med tungvognskontrollen. :)

Buttede piger kan være meget attraktive, specielt mens de er unge, men denne annonce er for mig optimal turnoff.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grundlæggende enig med dig, Heimdal,

derfor bad jeg i mailen til hende også om lidt oplysninger. Som jeg skrev før, så kan lidt afveksling være lidt spændende. Normalt tænder jeg heller ikke på plat og vulgær sprogbrug, men med det sparsommelige udbud i vores lokalområde nord for landegrænsen blev jeg bare nysgerrig. Har før lejlighedsvis haft gode oplevelser med "amatør-piger" netop på Als, men også oplevet, at jeg forlod stedet omgående ...

" Butch: Tak for oplysningen, i min naivitet troede jeg at der var redigeret i annoncen - dvs. at den er "aktuel". Men kan forstå, at det kan man ikke udlede af "sidst ændret ..."

Tror nok jeg overvejer en tur til Flensburg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydvinden skrev, for 37 minutter siden:

derfor bad jeg i mailen til hende også om lidt oplysninger.

Fik du så brugbare oplysninger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heimdal skrev, 1 time siden:

Fik du så brugbare oplysninger?

Som jeg skrev i starten - og det gælder endnu i skrivende stund - så er der ikke kommet nogen reaktion overhoved. Min mail blev ikke besvaret, og jeg regner nu heller ikke længere med svar. Det er nok bare sådan i det game ...

Men må retfærdigvis indrømme, at mailadressen - som jeg har konstrueret ud fra det i annoncen anførte ved at tilføje et "@" foran "gmail.com - kan være forkert. Så måske den bare cirkulerer et sted i cyberspace? Det er dog underligt, at en pige har en annonce, men ikke sørger for ordentlige kontaktmuligheder, sært forretningsmodel :-)

Hvis der mod forventning indtræffer et svar, skal jeg nok meddele det (samt evt. almene oplysninger) ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...