Hop til indhold

Hvordan laver man en avatar?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er lidt træt af det kedelige H ud for mine indlæg og vil gerne skifte det ud med en avatar, men kan ikke finde noget punkt under min profil, hvor jeg kan gøre det.

Punktet "indstillinger" er ikke tilgængeligt, er det derfor?

På forhånd tak for hjælpen. :) 

Skrevet

Klik på dit navn øverst til højre.

Klik på profil og derefter på det runde felt til venstre for dit navn, så skulle du gerne få mulighed for at lægge et foto eller lignende ind....

Redigeret af The Captain
skrivefejl

Skrevet
  • Author
The Captain skrev, for 23 minutter siden:

Klik på dit navn øverst til højre.

Klik på profil og derefter på det runde felt til venstre for dit navn, så skulle du gerne få mulighed for at lægge et foto eller lignende ind....

Mange tak, feltet er godt nok firkantet, men det havde jeg også overset, hvis det havde været rundt. :) 

Skrevet
Heimdal skrev, for 54 minutter siden:

Jeg er lidt træt af det kedelige H ud for mine indlæg og vil gerne skifte det ud med en avatar, men kan ikke finde noget punkt under min profil, hvor jeg kan gøre det.

Punktet "indstillinger" er ikke tilgængeligt, er det derfor?

På forhånd tak for hjælpen. :) 

Og hvor er det blevet fint :) og ja det er lidt mere festligt end bare et bogstav.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.