Hop til indhold

Tiffany Dreams fra annoncelight

Featured Replies

Skrevet

Har været ved denne mørke skønhed,hun er en dejlig pige med nogle dejlige bryster og en god røv,

og så er hun så god at kneppe da hendes fisse er dejlig stram samt hun er nærværende når man

er sammen med hende altid smilende,Tiffany Dreams tak for din måde at være på og dejlig sex

kommer klart igen og besøger dig.

Skrevet

Lige min oplevelse håber snart damen kommer til Odense igen  savner denne skønhed,, og hendes lillesøsteren 

Skrevet

Besøgte hende for to år siden i Odense. Meget enig i anmeldelsen, hun er rigtig god.

Skrevet

Tiffany gav mig mit første dybe blowjob. Fantastisk minde. Hvor kan man besøge hende for tiden? 

Skrevet
ninkes skrev, den 8/9/2018 at 08:18:

og hendes lillesøsteren

Hvem er hendes lillesøster ?

Skrevet

Lillsøster er sommetider med og det er en rigtig fræk oplevelse med de to samtidige 

Skrevet
Mester75 skrev, for 8 timer siden:

Tiffany gav mig mit første dybe blowjob. Fantastisk minde. Hvor kan man besøge hende for tiden? 

Odense i denne uge se hendes annoncelight.dk kalender

• 2 months later...
Skrevet
  • Author
Alcacer skrev, den ‎12‎-‎09‎-‎2018 at 08:14:

Der er en der kalder sig Hot Vanessa der har stjålet Tiffany dreams profil på annoncelight  da hun bruger 

denne anmeldelse som jeg har skrevet her på siden til at lave reklamme for sig selv, da det nu er en anden 

pige der er på disse foto øverst hvor det før var af Tiffany dreams, det er det ikke nu, det er ikke hende

som jeg har skrevet om her på siden før var det fotografier af Tiffany som også er en mørk pige, det er den anden 

pige ikke.

Skrevet
hansen60 skrev, for 3 timer siden:

Der er en der kalder sig Hot Vanessa der har stjålet Tiffany dreams profil på annoncelight  da hun bruger 

denne anmeldelse som jeg har skrevet her på siden til at lave reklamme for sig selv, da det nu er en anden 

pige der er på disse foto øverst hvor det før var af Tiffany dreams, det er det ikke nu, det er ikke hende

som jeg har skrevet om her på siden før var det fotografier af Tiffany som også er en mørk pige, det er den anden 

pige ikke.

Mon ikke blot Vanessa har lånt sin venindes, Tiffany, konto til at lægge en annonce op...? 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg bliver snart sindssyg af den her Tiffany-tørke :) Er der nogen, der tilfældigvis ved, hvornår hun kommer tilbage?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.