Hop til indhold
hansen60

Tiffany Dreams fra annoncelight

Recommended Posts

Har været ved denne mørke skønhed,hun er en dejlig pige med nogle dejlige bryster og en god røv,

og så er hun så god at kneppe da hendes fisse er dejlig stram samt hun er nærværende når man

er sammen med hende altid smilende,Tiffany Dreams tak for din måde at være på og dejlig sex

kommer klart igen og besøger dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Tiffany gav mig mit første dybe blowjob. Fantastisk minde. Hvor kan man besøge hende for tiden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, for 8 timer siden:

Tiffany gav mig mit første dybe blowjob. Fantastisk minde. Hvor kan man besøge hende for tiden? 

Odense i denne uge se hendes annoncelight.dk kalender

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alcacer skrev, den ‎12‎-‎09‎-‎2018 at 08:14:

Der er en der kalder sig Hot Vanessa der har stjålet Tiffany dreams profil på annoncelight  da hun bruger 

denne anmeldelse som jeg har skrevet her på siden til at lave reklamme for sig selv, da det nu er en anden 

pige der er på disse foto øverst hvor det før var af Tiffany dreams, det er det ikke nu, det er ikke hende

som jeg har skrevet om her på siden før var det fotografier af Tiffany som også er en mørk pige, det er den anden 

pige ikke.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen60 skrev, for 3 timer siden:

Der er en der kalder sig Hot Vanessa der har stjålet Tiffany dreams profil på annoncelight  da hun bruger 

denne anmeldelse som jeg har skrevet her på siden til at lave reklamme for sig selv, da det nu er en anden 

pige der er på disse foto øverst hvor det før var af Tiffany dreams, det er det ikke nu, det er ikke hende

som jeg har skrevet om her på siden før var det fotografier af Tiffany som også er en mørk pige, det er den anden 

pige ikke.

 

 

Mon ikke blot Vanessa har lånt sin venindes, Tiffany, konto til at lægge en annonce op...? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...