Hop til indhold

madam ladonna tæt på kolding

Featured Replies

Skrevet

https://www.madamladonna.com/    er lige kommet hjem efter et par dejlige timer hos madam og hendes tøs. hun siger hendes alder er 48 men sikke en dejlig spændstig figur hun har ligner en på 30.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  selve akten vil jeg ikke komme nærmer ind på men havde et par skønne timer sammen med dem og kan kun anbefale madam og hendes tøs tøsen er dog ikke så nem at træffe der mere men hun er der en gang imellem.

min eneste klage er at man ikke kan få lov til at kneppe madam.  

men bare rolig hun fortalte mig at hun har overtaget stedet i vojens, hvor hun igen kan træffes indimellem og der kan man få lov til at dyrke sex med madam. hvis jeg havde flere penge er jeg kørt til vojens næste gang hun er der, kan ikke få nok af hendes dejlige figur og væremåde.

hun er en af de dejligste gp jeg har været sammen med

Skrevet

Ja, det er dejligt at den skønne kvinde er dukket op igen, og at det ikke kun er i det hårde hjørne. En smask lækker moden kvinde. I like. :wub: 

Skrevet
knallert skrev, den 7/9/2018 at 15:40:

https://www.madamladonna.com/    er lige kommet hjem efter et par dejlige timer hos madam og hendes tøs. hun siger hendes alder er 48 men sikke en dejlig spændstig figur hun har ligner en på 30.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  selve akten vil jeg ikke komme nærmer ind på men havde et par skønne timer sammen med dem og kan kun anbefale madam og hendes tøs tøsen er dog ikke så nem at træffe der mere men hun er der en gang imellem.

min eneste klage er at man ikke kan få lov til at kneppe madam.  

men bare rolig hun fortalte mig at hun har overtaget stedet i vojens, hvor hun igen kan træffes indimellem og der kan man få lov til at dyrke sex med madam. hvis jeg havde flere penge er jeg kørt til vojens næste gang hun er der, kan ikke få nok af hendes dejlige figur og væremåde.

hun er en af de dejligste gp jeg har været sammen med

Lyder til at være en rigtig lækker sag.Hende må jeg da vist besøge snart.

• 2 years later...
Skrevet
Guest LastResort skrev, den 7.9.2018 at 16:14:

Ja, det er dejligt at den skønne kvinde er dukket op igen, og at det ikke kun er i det hårde hjørne. En smask lækker moden kvinde. I like. :wub: 

Har Madame et andet sted end Stalden, og tilbyder hun der, at man kan være sammen med hende til sexuelle ydelser?

Hvis det er tilfældet lyder det yderst interessant, for hun ser virkelig lækker ud.

• 1 month later...
Skrevet
Madam Ladonna skrev, den 7.9.2018 at 20:36:

Årh tusind tak :wub: 

Det varmer da mit iskolde hjerte, som slet ikke er koldt . 

Det bliver jeg da rigtig glad for at høre.. kys....

Er det korrekt, at der på en anden lokation er mulighed for at have seksuelt samvær med Fruen?

Skrevet
  • Author
Lasselas skrev, for 7 timer siden:

Er det korrekt, at der på en anden lokation er mulighed for at have seksuelt samvær med Fruen?

det har der været, tror kun hun er i stalden nu

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.