Hop til indhold
knallert

madam ladonna tæt på kolding

Recommended Posts

https://www.madamladonna.com/    er lige kommet hjem efter et par dejlige timer hos madam og hendes tøs. hun siger hendes alder er 48 men sikke en dejlig spændstig figur hun har ligner en på 30.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  selve akten vil jeg ikke komme nærmer ind på men havde et par skønne timer sammen med dem og kan kun anbefale madam og hendes tøs tøsen er dog ikke så nem at træffe der mere men hun er der en gang imellem.

min eneste klage er at man ikke kan få lov til at kneppe madam.  

men bare rolig hun fortalte mig at hun har overtaget stedet i vojens, hvor hun igen kan træffes indimellem og der kan man få lov til at dyrke sex med madam. hvis jeg havde flere penge er jeg kørt til vojens næste gang hun er der, kan ikke få nok af hendes dejlige figur og væremåde.

hun er en af de dejligste gp jeg har været sammen med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort

Ja, det er dejligt at den skønne kvinde er dukket op igen, og at det ikke kun er i det hårde hjørne. En smask lækker moden kvinde. I like. :wub: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
knallert skrev, den 7/9/2018 at 15:40:

https://www.madamladonna.com/    er lige kommet hjem efter et par dejlige timer hos madam og hendes tøs. hun siger hendes alder er 48 men sikke en dejlig spændstig figur hun har ligner en på 30.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  selve akten vil jeg ikke komme nærmer ind på men havde et par skønne timer sammen med dem og kan kun anbefale madam og hendes tøs tøsen er dog ikke så nem at træffe der mere men hun er der en gang imellem.

min eneste klage er at man ikke kan få lov til at kneppe madam.  

men bare rolig hun fortalte mig at hun har overtaget stedet i vojens, hvor hun igen kan træffes indimellem og der kan man få lov til at dyrke sex med madam. hvis jeg havde flere penge er jeg kørt til vojens næste gang hun er der, kan ikke få nok af hendes dejlige figur og væremåde.

hun er en af de dejligste gp jeg har været sammen med

Lyder til at være en rigtig lækker sag.Hende må jeg da vist besøge snart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Guest LastResort skrev, den 7.9.2018 at 16:14:

Ja, det er dejligt at den skønne kvinde er dukket op igen, og at det ikke kun er i det hårde hjørne. En smask lækker moden kvinde. I like. :wub: 

Har Madame et andet sted end Stalden, og tilbyder hun der, at man kan være sammen med hende til sexuelle ydelser?

Hvis det er tilfældet lyder det yderst interessant, for hun ser virkelig lækker ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Madam Ladonna skrev, den 7.9.2018 at 20:36:

Årh tusind tak :wub: 

Det varmer da mit iskolde hjerte, som slet ikke er koldt . 

Det bliver jeg da rigtig glad for at høre.. kys....

Er det korrekt, at der på en anden lokation er mulighed for at have seksuelt samvær med Fruen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, for 7 timer siden:

Er det korrekt, at der på en anden lokation er mulighed for at have seksuelt samvær med Fruen?

det har der været, tror kun hun er i stalden nu

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...