Hop til indhold
jenslillemandhansenv2

La Vita

Recommended Posts

Wallenhorst igen igen.

 

Var som sædvanligt endt på La Vita, Wallenhorst. Det lader til at klubben er på vej op i omdrejninger igen, flere piger, værelser bliver malet. Havde som sædvanligt en skøn aften, havde dog en oplevelse ud over det sædvanlige, det er enligt den jeg vil fortælle om.

Havde spottet en dame som jeg ikke havde set før, ja ja der skiftes jo af og til ud, og godt for det. Går hen til hende og giver hånd, hej jeg hedder Jens må jeg sætte mig her, det måtte jeg så godt.

Jeg starter med den klassiske, jeg har ikke set dig her før, er du ny her? Ja siger hun det er min første dag her, velkommen til siger jeg med et smil, tak siger hun, mig, du har måske arbejdet i andre klubber? (ikke fordi det rager mig, men så har vi da lidt at snakke om) nej det har jeg nu ikke, det er faktisk min første dag overhovedet i denne branche, mig, du har aldrig arbejdet med salg af ”ydelser” nej det er min første dag og hvis vi går på kammer bliver du nummer to. Nu er det sku mig der bliver nervøs, er du ok siger jeg, ja det er fint nok, hvilket hun bliver ved med at under strege.

Er du ikke pisse nervøs spørge jeg, da jeg stod op imorges rystede mine hænder så meget jeg ikke kunne drikke kaffe siger hun. ØØ nummer 2 siger jeg, ja den første var en ung mand, det var forbavsende hurtigt overstået.

OK siger jeg vi tager en time. Jeg indrømmer gerne jeg tror sku det var mig der var mest nervøs.

Da vi kommer på værelset siger jeg til hende, lig dig ned, hun får nu den mest stille og rolige massage jeg overhovedet kan fembringe. Ja jeg indrømmer det gik over i oral til hende. Da det bliver til at knalde, går der lidt kludder i tingene, det med at sætte kondom på, det skal hun vidst træne lidt i, da det endelig kommer på ved fælles hjælp knalder vi som jeg sjældent har prøvet det, jeg lover hun var fuldstændig vild. Efter endt akt, kan jeg ikke lade være med at spørge en eller to gange, to gange griner hun.

Er jeg verdens gave til kvinder nej det er jeg nok ikke, men det var sku en speciel oplevelse.

På arbejde var også https://www.clublavita.de/girls/chayenne/ har set hende mange gange på klubben, men aldrig været sammen med hende. Sætter mig over til hende, hej siger hun, jeg troede ikke du kunne lide min type, du har aldrig henvendt dig til mig, og det er også rigtigt, jeg har måske haft en oplevelse af at hun ikke gad mig, nå det viser sig at hun er utroligt sød, vi ender naturligvis på kammer. Hun er meget service mindet og skal have mine allerbedste anbefalinger. Hun giver mig en kommentar der sætter ovenstående oplevelse i perspektiv, ”jeg kan godt mærke at du prøver at gøre det godt for mig, og du er også god, men jeg er altså på arbejde, så lig dig tilbage og nyd det”.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...