Hop til indhold

Recommended Posts

Så er Kira flyttet til Hornslet.

https://massage.side6.dk/kira

Billederne er ganske ægte.

Google maps var så venlig at fortælle mig at det er Århus området.

Mig i bilen, med en syg undskyldning til fruen, og afsted det gik.

Jeg har før haft fornøjelsen,så jeg vidste hvad jeg skulle op til.

Hun er meget lige til. Sød pige. Halvt afrikaner og halvt europærer.

Hendes største aktiv er nok hendes ekstremt faste røv. Den bliver jeg aldrig træt af.

Jeg betalte for en time, og jeg var nok nærmere i 2. Jeg er til meget traditionelt sex, men Kira får mig bare til at gi den fuld gas.

og nej. Det var ikke 2 timer med fuld gas. Det var nok nærmere 5 minutter. Resten var afslapning, massage og godt selvskab.

Havde jeg haft mere tid, var jeg nok lusket ned til automaten og hentet penge til en omgang mere. (Det er selvfølgelig bare pral.) jeg var totalt færdig efter første tur.

God oplevelse. Lækker pige.

Skal jeg forbi igen. Yes uden tvivl.

God dag til jer alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jyskfyr
GladForKvinder skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan se at billederne er tager i Hornslet, for jeg har lige besøgt Keyla i Hornslet lørdag aften, hun er i Hornslet en gang imellem. https://massage.side6.dk/keyla

Redigeret af Jyskfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Keyla mange gange de seneste år (ca. 5 år), så jeg syntes godt om hende. Hun er ikke en som snyder med tiden når man besøger hende, og hvis man behandler hende ordentligt får man god service.

Hun er ikke en høj person, men når du møder hende plejer hun at gå med nogle høje stilletter så bliver hun ca. 175cm høj

Hun har fået hjælp med hendes bryster og de er en god størrelse nu.

Priser kan jeg ikke hjælpe med da jeg har en privat aftale med Kayla, prøv evt. at sende en sms til hende på nr. 718423257171842325842325

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...