Hop til indhold
Gentleman Panda

Maja “Mega Tilbund”

Recommended Posts

Der er lavet en del anmeldelser af hende, og mange er vilde med hende. Det med profil a n er bare fordi samme profil bruges igen og igen til forskellige piger

Mener også en gang at hendes navn var Maya. 

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman Panda skrev, 1 time siden:

Jeg sad netop.med linket til den anmeldelse og skulle til at høre, tak.

 

Problemet med gamle anmeldelser af udenlandske piger er at deres gamle annoncer er slettet så man kan ikke se deres billeder.

I "gamle dage" kaldte hun sige Rosa 24, da hun kom igen kaldte hun sig Maya - og det er under det navn anmeldelserne gemmer sig. Nu kalder hun sig så Maja, men mon ikke hun stadig er den samme dejlige tøs? Håber jeg sgu hun er, og skal se om jeg ikke kan nå at besøge hende inden hun smutter igen. Hun er nok den pige jeg har besøgt mest og har ikke på nogen måde svigtet mig. Hver gang har hun modtaget mig med højt humør og lyst sind. Givet en super oplevelse og jeg er gået derfra godt tilfreds og tilfredsstillet. :-)  Har reelt ikke læst en eneste dårlig kommentar om hende. Men er man til en lille fin petit pige er hun ikke den man skal besøge, men det gør billederne vist også så rigeligt udtryk for. Bare lidt sært at der er nogle billeder af et par andre piger også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker runde kurvede piger. Min petit fase er vist mere bundet op på midtlivskrise hvor jeg ønsker at jage min ungdom igennem stramt smukt kød. 

 

Så må jeg se om jeg kan nå at booke en tid hvor du ikke er der 22cm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman Panda skrev, for 57 minutter siden:

Så må jeg se om jeg kan nå at booke en tid hvor du ikke er der 22cm.

Snupper som regel kun en halv time, så tror der skulle være god mulighed for det. ;-) Gider du spørge hende hvor længe hun bliver i Odense når du nu alligevel er der? :-)

Nogen der ved hvor hun (ca) holder til denne gang? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 15 minutter siden:

Hvordan gik dit besøg hos hende? Levede hun op til forventningerne? :-)

Nej men jeg er vist også i en dum position til at levere en reel anmeldelse. Døjer med seriøs stress og ptsd og oven i det døde min far i denne måned så jeg har svært ved rigtigt at nyde sex. Dette indser jeg lidt sent i forhold til at jeg kunne have sparet en hel del penge til piger når jeg har det bedre.

 

Det eneste jeg vil sige er, hun manglede noget entusiasme. Men fair enough jeg vækkede hende og var formiddagens første kunde. Tror simpelthen bare hun skulle have lov at vågne. Vi har alle sådan enmorgen hvor vi skal igang.

De store former sad perfekt og forbavsende stramt på hende. Samt hun gav den bedste sutter jeg nogensinde havde oplevet.

Alt i alt, hvis jeg havde fungeret i hovedet og hun havde fået mit besøg midt på dagen. Så tror jeg at det havde væreten guddommelig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...