Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte forleden Nahomy i Søborg til en halv time med fodfetisme. Hun er mere buttet end billederne viser - nok ikke hende - men det var en ok fin seance, hvor hun ikke holdt sig tilbage for at få rykket min grænse en smule. Jeg fik derfor også en mindre snurrebasse kærligt presset op bagi, men hun kærtegnede min pik med sine fødder i nylonstrømper - det var herligt. Til sidst gjorde hun mig dejligt færdig med fødderne. Jeg kan ikke så godt lide stedet i Søborg - lidt snusket. Samlet set anbefalelsesværdigt og hun er sød og imødekommende.

www.annoncelight.dk/showad/239477

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også selv besøgt hende, bare i Odense. Her var stedet også lidt snusket, mens hendes optræden og virke som domina var rigtig god.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
Gregor skrev, den 6/9/2018 at 11:29:

Besøgte forleden Nahomy i Søborg til en halv time med fodfetisme. Hun er mere buttet end billederne viser - nok ikke hende - men det var en ok fin seance, hvor hun ikke holdt sig tilbage for at få rykket min grænse en smule. Jeg fik derfor også en mindre snurrebasse kærligt presset op bagi, men hun kærtegnede min pik med sine fødder i nylonstrømper - det var herligt. Til sidst gjorde hun mig dejligt færdig med fødderne. Jeg kan ikke så godt lide stedet i Søborg - lidt snusket. Samlet set anbefalelsesværdigt og hun er sød og imødekommende.

www.annoncelight.dk/showad/239477

 

 

Kan du give et hint om, hvor i Søborg det er? Ved godt du ikke kan være præcis, men et eller andet alligevel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slave jens

Besøgte hende i Odense for nogle uger siden. Jo hun ser faktisk godt ud. Ikke som på foto. En kort snak og beordret nøgen stående foran hende. En lille spiller mens hun sagde nu var jeg hendes legetøj.  Hun rejste og med greb i mine vorter hviskede. Hun. Du er min slave, hund nu. Ordret på alle 4 på gulvet og fik smæk over ballerne. Så facesitting. Smagte godt sf. Op på sengen alle 4. Strapon kom på. Startede med snurre dildo som hun kneppede mig mig og kaldte mig tøs, luder, bitch, hund. Så i et dybt hug, byttede hun om til strapon, så hårdt at jeg næsten mistede balancen. Blev vel kneppet i 20 minutter med lidt spil nu og da på pikken. Så på gulvet med en buttplug godt placeret. Nu skulle jeg spille mig selv mens hun badede mig med sine varme stråler. Kom lidt efter. Slikkede hende ren og hun samlede lidt af min saft som jeg skulle slikke også. I bad og kys kram fra hende mens hun lod sin hånd lige lege mellem mine ben. See you slave var ordene. Savner hende faktisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev jeg fristet til og besøge denne domina i Horsens. SMS en aftale kl 1700. Kørte hjemmefra kl 1630 mod Horsens. Hun sendte adressen da jeg sad i bilen. Bøghsgade åhh shit har været der for år tilbage med dårlig oplevelse og overvejede og droppe det. Men liderligheden overtog og godt for det. Ankom kl1659 og døren blev åbnet af en lidt buttet mørk skønhed med kønt ansigt. Iført sort latexdress med hul til silicone babsene og hul foran og bagtil der så sgu godt ud. Vi gik ned for enden af gangen og ind i et værelse med en seng og stol. Jeg stak hende 800kr og sagde jeg ikke er til mega hård smerte men gerne vil prøve lidt grænser af. Vi aftalte kodeord for hot og not så hun se hvilken retning det skulle tage. Hun er nem og tale engelsk med og meget forstående med ikke og overskride grænser men give en god oplevelse. Så var det af med alt tøjet.Jeg blev beordret til flere forskellige til og skulle så sig ja mistress og tak mistress. Var nede og kysse hendes lange sorte støvler mens jeg lå på alle fire fik samtidig smæk i min bare røv med et slags bat og derefter pisk hele tiden med lidt mere kraft indtil jeg måtte sige fra men fuck jeg var tændt. Derefter om på ryggen stadig på gulvet og så satte hun sig ned over mit ansigt så jeg kunne smage hende glatte fisse men ikke direkte slikke da hun pressede fissen godt ned i mit ansigt så jeg ikke kunne ånde men lige stikke tungen ud og smage dejlig frækt mens hun sagde jeg bestemmer hvornår du må trække vejret og nyde min fisse. Så op og stå hun satte sig på sengen og beordre mig hen foran hende hun smurte olie på pikken og spillede den roligt mens hun sagde hun ville kneppe mig i røven senere. Nosser blev også masseret og min pik stod nærmest op af maven helt stiv så blev nosser og pik bundet op med noget snor hold da kæft min pik var stiv. Derefter gik hun om bag ved mig og viskede i mit øre hun snart ville kneppe hendes røv (ja min røv) og førte olie hånden op mellem mine ben og legede med mit røvhul mens den anden hånd spillede min pik med rolige ryk. Hun satte brystklemmer med kæde på mine brystvorter og trak stille i kæden indtil jeg sagde fra.hele min krop skreg efter jeg snart måtte komme. Så op på sengen fik bind for øjnene og armene bundet ud til hver side og beordret mine ben spredte. Kunne mærke pikken blev smurt ind i olie igen og min røv fik også olie. Hun begyndte og spille min pik og sagde nu skulle mit røvhul kneppes. Kunne mærke hun roligt pressede en snurrende dildo op og begyndt og kneppe min røv det var så frækt og Nice jeg snart måtte komme. Så stoppede hun og tog dildo ud og der kom åbenbart en større til men der måtte jeg sige fra og straks var den anden dildo tilbage i røven igen mens hun spillede min pik og sagde din røv er min og jeg gennem knepper dig ja så kunne jeg ikke holde til mere og kom for vildt ud over mig selv og sank helt sammen forpustet. Lå lige og sunde mig mens hun tørrede mig af både sperm på maven og olie i røven. Tøj på og spurgte hende om hun er reglmessig men desværre nej dog et par dage endnu. 
En dejlige oplevelse da jeg ikke er til hård dominans men det blev respekteret og grænser for mit vedkommen prøvet lidt af. Kommer helt sikkert igen hvis hun kommer omkring Horsens igen. Sad i bilen igen kl 1801 med et Par lette ømme røde baller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slave jens

Ja man får jo lyst til en tur mere foran hende, under hende. Syntes hun er forstående og nem at tale med. Men personligt har jeg lyst til også prøve en vildt streng dominerende mistres 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...