kikdapta 18 Skrevet 6. September, 2018 Som overskriften hentyder, prøver jeg at finde ud af, hvem i kan komme i tanke om. Brainstormer bare, lidt hjælp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. September, 2018 Lidt hjælp? Jo, det kommer da an på, hvad du efterspørger. Er det fuld pakke hos en dansk pige? Eller er lidt thaimassage med ekstra, evt. fuld pakke? Du får næppe en dansk pige til den pris, du her kan tilbyde. Du kan uden tvivl få en times thaimassage, og i heldigste fald et håndjob oven i, især hvis du reducerer tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kikdapta 18 Skrevet 6. September, 2018 Kunne godt tænke mig at være multietnisk idag, og besøge ikke-danske piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 6. September, 2018 kikdapta skrev, for 1 time siden: Kunne godt tænke mig at være multietnisk idag, og besøge ikke-danske piger. Altså en pige med forældre af forskellig etnicitet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg