Hop til indhold
Guest LMNB

Lysegrønne og lyserøde massagesteder

Recommended Posts

Guest LMNB

Jeg har været ved Mayuree og fået den bedste massage.

Og nogle gange er det altså fedt bare at kunne nyde massagen, hvor man ikke behøver at forvente mere. Men lidt pirring undervejs skader jo heller ikke, og den balance styrer de jo i Løgten! :-)

Er der mon andre, som kender til lignende steder?

Jeg har egentlig heller ikke noget imod tilbud om hj undervejs, så søger ikke efter kun blå steder - men det der med at skulle forhandle og fortælle om ønsker inden selve massagen begynder - altså der kan jeg bedst lide bare at lade mig overraske.

Er der mon nogen, som kender et lignende sted tilnærmelsesvis så godt som Mayuree...?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 3 timer siden:

Hvad massage angår, har jeg ikke prøvet bedre end hos Jiramon i Randers. 

Har du fået mere end massage af jirimon??

Del dette indlæg


Link til indlæg
LMNB skrev, for 13 timer siden:


Jeg har egentlig heller ikke noget imod tilbud om hj undervejs, så søger ikke efter kun blå steder - men det der med at skulle forhandle og fortælle om ønsker inden selve massagen begynder - altså der kan jeg bedst lide bare at lade mig overraske.

Er der mon nogen, som kender et lignende sted tilnærmelsesvis så godt som Mayuree...?

 

Jeg vil også meget hellere at det bare starter ud som en times massage, med mulighed for tilkøb undervejs.

Det med at hele forløbet skal forhandles på plads inden start ødelægger lidt spændingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
Ray Hollis skrev, for 2 timer siden:

Det med at hele forløbet skal forhandles på plads inden start ødelægger lidt spændingen.

Sådan har jeg det også. Køber ekstremt sjældent noget ekstra men spillet om ekstra kan være ekstrem pirrende når det ikke er ligepå og hårdt ;)

Kan specielt godt lide når pigen tager kalorius i hånden og spørger om hun ikke skal hjælpe den lille fyr på vej. Jamen lille pige du har allerede glædet mig og endda helt gratis og nej tak jeg har ikke brug for mere.

Redigeret af Olebobby

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...