Hop til indhold
svupper

Luder for en dag (Aarhus)

Recommended Posts

Ud fra hendes annonce, er det jo første og eneste gang hun gør dette, så det ville da være mærkeligt hvis nogen havde været der før :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Njaa. Hvis du tror på at alle piger virkelig har første dag, når det står i deres annonce, så har du stor risiko for at blive slemt skuffet. Rekorden er nok en pige på kontaktbazar.at. Hun skriver at hun er nystartet, selvom det er mindst 5 år siden jeg besøgte hende første gang, hvor hun sjovt nok også var nystartet. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt set @Nemtøs. Jeg havde også på fornemmelsen at have set den før. Men det er lang tid siden, så måske burde hun skrive "for første gang - i lang tid"?

Men det er lidt smart af hende at få os til at tro at hun aldrig har gjort det før, for ingen tvivl om at det nok tænder nogen at få fat i sådan en pige. Og det ser ud som to forskellige piger på billlederne, ellers må hun have taget en del kilo på og fået lavet tattoo siden.

Redigeret af Hedonis
Glemte en detalje

Del dette indlæg


Link til indlæg

og går du ind på profilen kan du se et par billeder af en ung slank tøs, og der efter nogle billeder hvor hun åbenbart har taget lidt på og fået nogle tattos.. Så mit gæt vil være hun gjorde det engang for længe siden, og nu genbruger sin profil..

https://annoncelight.dk/profile/Luder+for+en+dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...