Hansen1984 4 Skrevet 5. September, 2018 Som overskriften lyder... hvor finder man nemmest unge mænd som sælger sex på nettet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 5. September, 2018 Prøv annoncelight.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olebobby Skrevet 5. September, 2018 Hansen1984 skrev, for 4 minutter siden: Som overskriften lyder... hvor finder man nemmest unge mænd som sælger sex på nettet? Nærmeste banegård er jo den del af jernebanenettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 5. September, 2018 Boyfriend.dk har før været nævnt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 5. September, 2018 (edited) Mit bedste bud ville også være Annoncelight eller Grindr, måske? Men om det ligefrem er nemt, det ved jeg ikke. Redigeret 5. September, 2018 af Iscenesat Virkelighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 5. September, 2018 Er blevet kontaktet af en "boytoy" på sugardaters.dk som spurgte om jeg var interesseret, så der er/var mindst én på det site også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. September, 2018 Boyfriend kan du være heldig at finde unge villige mænd ganske gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen1984 4 Skrevet 5. September, 2018 Mange tak for idéerne... dem vil jeg prøve af min erfaring med boyfriend er dog at de ikke tillader at man leder efter trækkerdrenge derinde... men som Nemtøs siger kan man jo være heldig at finde noget ung fyr gratis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 5. September, 2018 Hansen1984 skrev, for 2 timer siden: Som overskriften lyder... hvor finder man nemmest unge mænd som sælger sex på nettet? Mener de også findes på sugardating.dk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. September, 2018 Jeg får jævnligt henvendelser på mine opslag på annoncelight, der er henvendt til kvinder, fra unge fyre der tænker, at det måske lige var dem, jeg søgte. Det var det så ikke, men de virker som oftest rimeligt klar på det meste. Så et opslag på annoncelight kan måske være vejen frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg