Hop til indhold

Hvor finder man Trækkerdrenge på nettet?

Featured Replies

Skrevet

Som overskriften lyder... hvor finder man nemmest unge mænd som sælger sex på nettet?

Skrevet

Prøv annoncelight.dk

Skrevet
Hansen1984 skrev, for 4 minutter siden:

Som overskriften lyder... hvor finder man nemmest unge mænd som sælger sex på nettet?

Nærmeste banegård er jo den del af jernebanenettet

Skrevet

Er blevet kontaktet af en "boytoy" på sugardaters.dk som spurgte om jeg var interesseret, så der er/var mindst én på det site også :)

Skrevet

Boyfriend kan  du  være  heldig  at  finde  unge  villige  mænd  ganske  gratis 

Skrevet
  • Author

Mange tak for idéerne... dem vil jeg prøve af :) min erfaring med boyfriend er dog at de ikke tillader at man leder efter trækkerdrenge derinde... men som Nemtøs siger kan man jo være heldig at finde noget ung fyr gratis ;)

Skrevet
Hansen1984 skrev, for 2 timer siden:

Mener de også findes på sugardating.dk ?

Skrevet

Jeg får jævnligt henvendelser på mine opslag på annoncelight, der er henvendt til kvinder, fra unge fyre der tænker, at det måske lige var dem, jeg søgte. Det var det så ikke, men de virker som oftest rimeligt klar på det meste.

Så et opslag på annoncelight kan måske være vejen frem. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.