Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogle i  dette forum der har erfaringer fra dette sted.

Ser udefra meget hyggeligt ud, er det god massage, chancer for pirring eller bliver man bedt om at beholde underbukser på

Kan ikke finde mailadresse, kun se på facebook.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikke skrev, den 6/9/2018 at 18:52:

Jeg vil også gerne vide noget mere ( hj bj fp ) ?

Er de der nogle der har nogle erfaring med D-massage i Svendborg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er den på Lundevej, så må underhylerne godt ryge men så sker der ikke mere på den konto.... tilgengæld giver hun en god omgang massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er vist rimelig booket, jeg plejer lige at ringe først.

men hvis du kan lokke mere ud af hende, end hvad jeg har haft held med så er vi sikkert mange der gerne vil høre nærmere 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan tilslutte mig den gode massage, har heller ikke på noget tidspunkt følt hun ville mere end det. Har holdt underhylerne på, men de bliver skubbet godt op og hun er ikke bange for at massager tæt på kronjuvelerne og komme i dybden, hvor andre måske lader sig begrænse af frygt for man vil have mere, syntes nogle steder det kan være lidt belastende der ikke masseres ordenligt igennem omkring ben og skridt.

Skal man have mere, så er nyborg thaimassages nye sted nok det tættest på Svendborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...