Hop til indhold
snigeren858

Unge thaipiger bella og Jenny i risskov

Recommended Posts

Har lige været på udflugt til risskov og fået en 1  Class behandling hos Bella dejlig med god massage kys og Sf og sex i flere stillinger strddt ligger tæt på lystrupvej og er meget diskret jeg tror jeg var deres første kunde der da de gik og pakkede ud med de mener jeg at jenny gik rundt i næsten ingen ting og spurgte om hun måtte være med Måske næste gang ........

standart pris 1200 for en god time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige Været en tur i Risskov og fået en tur med 2 piger en drøm jeg længe har gået med og da jeg læster de køre tilbud 1800 kr skulle det prøves og det fortryder jeg ikke pigerne var fulde af sjov og det var tydelig de ville give mig en god oplevelse med masser af kys og superfransk og lækkert at prøve med dobbelt op på alt blev næsten rundtosset men jeg overlevede og fik et dejligt bad bagefter efter sad vi lidt og snakkede de er dog ikke super gode til engelsk men de er utrolig  søde og jeg kommer helt sikkert igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensthorsen skrev, for 2 timer siden:

Har lige Været en tur i Risskov og fået en tur med 2 piger en drøm jeg længe har gået med og da jeg læster de køre tilbud 1800 kr skulle det prøves og det fortryder jeg ikke pigerne var fulde af sjov og det var tydelig de ville give mig en god oplevelse med masser af kys og superfransk og lækkert at prøve med dobbelt op på alt blev næsten rundtosset men jeg overlevede og fik et dejligt bad bagefter efter sad vi lidt og snakkede de er dog ikke super gode til engelsk men de er utrolig  søde og jeg kommer helt sikkert igen 

Hvem er hvem på billederne? Hende der er alene på næsten alle billederne, hvad hedder hun og hvor gammel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...