Hop til indhold
LIVETERKORT

Goldentime Wien - FKK første gang

Recommended Posts

Godaften!

Første anmeldelse efter at have lurepasset i en del tid så først og fremmest tak til alle de gode tips herinde fra. Har haft herlige oplevelser med Katja på Bryggen, Red Chili Lilly, Diana m.fl. på den konto.

Denne beretning er dog fra Wien hvor jeg var for en måneds tid siden og tog min FKK mødom. Nærmere bestemt på Goldentime (https://www.goldentime.at/en/club-wien). Og hvordan var det så? Jo, det var sgu mindblowing på mange måder. Ankom til fods til syndens hule og fik venlige instrukser fra en bodybuilder-agtig type. Dernæst bad osv osv inden jeg vovede mig ud på gulvet. Og fuck hvor var der mange lækre piger! På min skala fra 6 med pil op og opefter med et gennemsnit på 8. Det var vist rimellg nemt at spotte at jeg var noob selvom jeg havde læst på lektien hjemmefra. Så brugte det meste af tiden på at gå rundt og kigge for ikke at blive fanget for tidligt. Og så skete der så det at der var VM og mens jeg stod og så lidt bold (og hvorfor gjorde jeg egentlig det?) sneg der sig en ungarsk kat op bag på mig. Hun lagde armen om og var pisse sød og lækker. Og det hjalp da også at hun påstod at jeg skulle prøve hendes fantastiske hungarian pussy massage. Nå okay så, på rum med os hvilket blev i kælderen da der var run på ovenpå. Lidt sterile omgivelser dernede. Til gengæld var hun sjov og sexen ganske fin. Ikke sindssyg god som med fx Red Chilli Lilly men rigtig udemærket. Bagefter lagde jeg mig udenfor og chillede lidt ved poolen og kiggede. Må sige at det er lidt en absurd situation at det er mændene der bliver jagtet af top lækre piger og ikke omvendt. Der skal ikke meget øjen kontakt før de kommer hen og snakker. Da jeg havde ligget i en halv times tid kom jeg til at kigge lidt for længe på en fræk tøs. Det tog hun som en invitation til lægge sig ovenpå mig og fyre jokes af. Havde egentlig udset mig en anden men fik total jern på og var (endnu engang) nem at overtale. Denne gang gik turen til et "rum" i haven. Det var faktisk bare et slags stort æg lavet i pileflet med et forhæng for åbningen. Ved ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare det. Men det stod tæt på to andre æg hvor der var gang i den. Det kom der også i vores hvor hun dog først havde prøvet at charge ekstra for super fransk men næ nej den gik ikke. Hun var lækker og sjov og sexen var god så gik glad og tilfreds derfra. Hun synes jeg skulle give hende et tip nu da jeg havde "destroyed her pussy with giant cock in doggystyle" (overdrivelse fremmer forståelsen, her tænker jeg især på "giant"). Det fik hun dog i sidste ende. Derefter var jeg brugt og smuttede jeg tilbage til mit hotel. 

Et par facts: indgang var 90 euro og 60 pr halve time på værelse. 10 euro ekstra i tips.

Ved ikke om jeg prøver FKK igen. Det var sjovt men sexen fik mig ikke helt op at ringe - det er jo heller ikke tænkt som GFE. Kunne egentlig også godt have savnet en wing man. Men fedt at få krydset den af så mangler jeg bare en trekant og et gangbang (og sikkert tusind andre ting).

Nå håber smøren kan bruges til noget hvis du skal til Wien på et tidspunkt.

Ciao! 

 

Redigeret af LIVETERKORT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...