Hop til indhold
Vim

Et skønt gensyn med lækre latina Laura

Recommended Posts

              Der var gået lidt tid og det var tid til lir og erotiske lege igen.
Laura, som jeg har besøgt før, er i byen og valget var nemt blandt de mange søde piger som byder sig lystigt til i vores skønne metropol.

Jeg sætter en aftale op og møder op på Østerbro med godt humør. 

Laura - Et smukt navn jeg altid har kunnet lide – og en kvinde som ser skøn og dejlig ud tager pænt i mod mig i døråbningen med varme kindkys og et stort knus.
Vi bliver begge glade for gensynet og der er lækker kemi. Ganske som forrige gang.

Vi lister ind i elskovskammeret og får sludret lidt om løst og fast, som det hør og bør sig.
Jeg er så heldig jeg har lært spansk gennem tiden, og Laura og jeg bliver hurtigt enige om hvad menuen skulle stå på den næste halve time. Hun er fra Brasilien men taler flydende spansk.

Sagens mere personlige akter forbliver mellem Laura og mig.
Laura er mere en kvinde end en pige. Helt naturlig, sød og lige til. Moden og kærlig med en lækker krop uden tattoveringer og naturlige lækre bløde bryster. Jeg anslår Laura til at være omkring de 40 somre.

Jeg vil anbefale Laura til alle jer derude, som holder af en sød lækker latina fuld af varme og karisma.

Laura link her: LAURA

mvh
Vim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vim skrev, 1 time siden:

              Jeg vil anbefale Laura til alle jer derude, som holder af en sød lækker latina fuld af varme og karisma.

 

Mange mener meget i denne verden, men ikke manges mening vægter højere i min.

Laura skal besøges.

Tak fra Cobham 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...