Hop til indhold
Migselv68

Thistedvej 73 Nørresundby

Recommended Posts

Guest Olebobby
Migselv68 skrev, for 34 minutter siden:

Hvor længe er det siden 

I begyndelsen af året. Der var tre asiatiske damer til stede. Tingene ændrer sig hurtigt og har nok ændret sig siden.

Du skal nok bare afsted.

Redigeret af Olebobby

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer der jævnligt, hun er en dejlig pige der giver en super massage, og en dejlig afslutning med b2b mellem hendes dejlige brystet (d skål) kan anbefales 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knud skrev, for 12 timer siden:

Synes også hun er i særklasse, virklig pirrende massage, hendes hjælper er der ikke mere.

Hindes hjælper var den bedste 

Fandt bare aldrig ud af om de tilbyder hele pakken 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes hjælper var til til hele pakken. Tvivler på at ejeren tilbyder mere end hj og berøring på brysterne. Har spurgt et par gange til mere men har fået et pænt nej tak. Men måske andre kan være heldige...så hører jeg gerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donald skrev, for 4 timer siden:

Hendes hjælper var til til hele pakken. Tvivler på at ejeren tilbyder mere end hj og berøring på brysterne. Har spurgt et par gange til mere men har fået et pænt nej tak. Men måske andre kan være heldige...så hører jeg gerne.

Du har Alså haft hele pakken med hinde der bar der før 3 måneder siden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basarm
ole skrev, den 6/9/2018 at 00:13:

Jeg kommer der jævnligt, hun er en dejlig pige der giver en super massage, og en dejlig afslutning med b2b mellem hendes dejlige brystet (d skål) kan anbefales 

Kommer der også med jævne mellemrum. Kan kun give de bedste anbefalinger til ejeren. Hun er utrolig sød, giver en god og pirrende massage ;) Har også fået B2B, dejlige bryster :) 

Redigeret af Basarm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...