Hop til indhold
indokarami

Jeg er forvirret....

Recommended Posts

Hvorfra ved I det er Google? Der er flere andre. Efter min erfaring varierer det - fra sætning til sætning - hvor man får den bedste oversættelse, i hvert fald når vi taler om ikke-vestlige sprog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
slip skrev, 1 time siden:

Hvorfra ved I det er Google? Der er flere andre. Efter min erfaring varierer det - fra sætning til sætning - hvor man får den bedste oversættelse, i hvert fald når vi taler om ikke-vestlige sprog.

Ja ok.. Sorry..

Men ihvertfald ET ELLER ANDET translate program har fået det til at lyde sjovt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus

Afklar forvirringen og kom til at kende sandheden, ved at mødes med hende en gang som hun skriver afslutningsvist i annoncen...:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Olebobby

Det plejer at være google translate de bruger.

Det går helt galt hvis de oversætter fra et ikke særligt udbredt sprog til dansk som heller ikke er særlig udbredt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
slip skrev, for 15 timer siden:

Same same.... I øvrigt er det jo også blevet et ord i forhold til at "google"... så jeg tænker, at når man nævner Google Translate, så er det ok at opfatte det som en maskinel oversættelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...