indokarami 492 Skrevet 4. September, 2018 Google translate, I know... men alligevel.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 4. September, 2018 Hold nu op en gang volapyk.. Google translate er ikke HELT så effektiv som man ønsker.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 4. September, 2018 Hvorfra ved I det er Google? Der er flere andre. Efter min erfaring varierer det - fra sætning til sætning - hvor man får den bedste oversættelse, i hvert fald når vi taler om ikke-vestlige sprog. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 4. September, 2018 slip skrev, 1 time siden: Hvorfra ved I det er Google? Der er flere andre. Efter min erfaring varierer det - fra sætning til sætning - hvor man får den bedste oversættelse, i hvert fald når vi taler om ikke-vestlige sprog. Ja ok.. Sorry.. Men ihvertfald ET ELLER ANDET translate program har fået det til at lyde sjovt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 4. September, 2018 Afklar forvirringen og kom til at kende sandheden, ved at mødes med hende en gang som hun skriver afslutningsvist i annoncen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olebobby Skrevet 4. September, 2018 Det plejer at være google translate de bruger. Det går helt galt hvis de oversætter fra et ikke særligt udbredt sprog til dansk som heller ikke er særlig udbredt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 5. September, 2018 slip skrev, for 15 timer siden: Hvorfra ved I det er Google? Der er flere andre. Efter min erfaring varierer det - fra sætning til sætning - hvor man får den bedste oversættelse, i hvert fald når vi taler om ikke-vestlige sprog. Same same.... I øvrigt er det jo også blevet et ord i forhold til at "google"... så jeg tænker, at når man nævner Google Translate, så er det ok at opfatte det som en maskinel oversættelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg