Hop til indhold
bigfoot

Petite Jessy Odense ???

Recommended Posts

Har haft kigget lidt på hende. Den første profil ser hun jo ret dejlig ud. Så kom hendes anden profil frem, så tænkte jeg der var hun ikke så dejlig. 

Så følger os lige med :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernrør skrev, for 1 time siden:

Har haft kigget lidt på hende. Den første profil ser hun jo ret dejlig ud. Så kom hendes anden profil frem, så tænkte jeg der var hun ikke så dejlig. 

Så følger os lige med :D

Der er et indlæg for noget tid siden, der netop kommenterer at billederne er noget forældede. Hun er da også blevet 3 år ældre på 1 år - når man ser teksten for 1 år siden sammenholdt nu hvor hun er 28. Spørgsmålet er om det er nok? Og om det betyder noget, men det må man jo selv vurdere.

Jeg synes også at brysterne ser ud til at have fået et løft. Det højre på det billed hvor hun sidder i bikinitrusser ser noget uregelmæssigt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 timer siden:

Der er et indlæg for noget tid siden, der netop kommenterer at billederne er noget forældede. Hun er da også blevet 3 år ældre på 1 år - når man ser teksten for 1 år siden sammenholdt nu hvor hun er 28. Spørgsmålet er om det er nok? Og om det betyder noget, men det må man jo selv vurdere.

Jeg synes også at brysterne ser ud til at have fået et løft. Det højre på det billed hvor hun sidder i bikinitrusser ser noget uregelmæssigt ud.

Højre arm/ skulder er trukket tilbage, derfor flytter brystet sig..

Kunne godt ligne et par  silikonebryster.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 6 minutter siden:

Højre arm/ skulder er trukket tilbage, derfor flytter brystet sig..

Kunne godt ligne et par  silikonebryster.

Sexeren

Det er nu mere den noget kantede underkant af hendes venstre bryst der gør mig mistænkelig. Det ligner ikke en naturlig runding.

Redigeret af stein
slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan fortælle at fotoshop er brugt en del, hvis det overhovedet er hende. Hun har hængemave, og mindre bryster end på billeder.

selve oplevelsen var ellers fin, med en pige i godt humør, sød og smilende, og et godkendt blow. Men altså ikke hende på billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, 1 time siden:

Jeg kan fortælle at fotoshop er brugt en del, hvis det overhovedet er hende. Hun har hængemave, og mindre bryster end på billeder.

selve oplevelsen var ellers fin, med en pige i godt humør, sød og smilende, og et godkendt blow. Men altså ikke hende på billeder

Æv. Små bryster har jeg det ok med, og langt bedre end med silikone. Men hængemave! Var egentlig begyndt at satse på et besøg i morgen trods det at jeg synes det lignede silikonebryster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lidt uenig med Mr1time,. Jeg syndes billederne er hende, dog Photoshoppet en lidt.

 Rigtigt hun har en lille hængemave, og brysterne lidt mindre, men ikke mere end alle andre kvinders, ofte får et løft af den rette bh;-)

 jeg tror også hun er midt 30'erne, men hun havde gjort en god indsats for at skjule rynkerne ved mit besøg.

Hun var egentligt utroligt sød og professionel ved mit besøg. Ingen tvivl om, at vi ikke havde den der fantastiske kemi, men hun gjorde hvad hun kunne for, at jeg fik en god oplevelse.

 Syndes hun var sød og smilende, men kommer alligevel nok ikke igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pedersen86 skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er lidt uenig med Mr1time,. Jeg syndes billederne er hende, dog Photoshoppet en lidt.

 Rigtigt hun har en lille hængemave, og brysterne lidt mindre, men ikke mere end alle andre kvinders, ofte får et løft af den rette bh;-)

 jeg tror også hun er midt 30'erne, men hun havde gjort en god indsats for at skjule rynkerne ved mit besøg.

Hun var egentligt utroligt sød og professionel ved mit besøg. Ingen tvivl om, at vi ikke havde den der fantastiske kemi, men hun gjorde hvad hun kunne for, at jeg fik en god oplevelse.

 Syndes hun var sød og smilende, men kommer alligevel nok ikke igen.

 

Kam jo læse af din anmeldelse at vi IKKE er uenige. Du giver mig jo ret i bryster og maven, og at selve oplevelsen var god nok.

så vi er helt enige i det hele. Hængemave tænder bare ikke mig, og slet ikke når hendes billeder viser en fin mave.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...