Hop til indhold

Recommended Posts

Så skete det endelig efter en lang periode hvor jeg kun har været et passivt medlem, besøgte jeg for første gang en pige. Sandra ser helt fantastisk godt ud ( Jeg kan godt lig når det hele er "petite") med en dejlig lille fast numse og et par perfekte bryster er Sandra lige til at forelske sig i. Dertil kommer selvfølige at hun som person er yderst rar og gjorde hele denne oplevese for mig god. Jeg bestilte en time hos hende til 1400. Dejligt diskret sted.  I mine øjne passer billederne meget godt og det er med sikkerhed hende. 

 

Jeg vender nok tilbage en gang mere før hun tager hjem til Polen.  

https://annoncelight.dk/showad/244671

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham den unge skrev, for 2 timer siden:

Så skete det endelig efter en lang periode hvor jeg kun har været et passivt medlem, besøgte jeg for første gang en pige. Sandra ser helt fantastisk godt ud ( Jeg kan godt lig når det hele er "petite") med en dejlig lille fast numse og et par perfekte bryster er Sandra lige til at forelske sig i. Dertil kommer selvfølige at hun som person er yderst rar og gjorde hele denne oplevese for mig god. Jeg bestilte en time hos hende til 1400. Dejligt diskret sted.  I mine øjne passer billederne meget godt og det er med sikkerhed hende. 

 

Jeg vender nok tilbage en gang mere før hun tager hjem til Polen.  

https://annoncelight.dk/showad/244671

Forklar mig lige hvordan du kan have haft en time med hende. Dit indlæg er lagt op 13.45 og hun skriver hun først er disponibel kl 14.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej mester. Jeg skrev til hende i morgens klokken 8. Hun sagde hun havde tid til mig klokken 11.15. Hvis du kigger på annoncen ser du at hun har redigeret i den  klokken 10 ca. I Da jeg så annoncen var hun ledig fra klokken 10. Håber det kan forklare det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 6 minutter siden:

Forklar mig lige hvordan du kan have haft en time med hende. Dit indlæg er lagt op 13.45 og hun skriver hun først er disponibel kl 14.

 

Hej mester. Jeg skrev til hende i morgens klokken 8. Hun sagde hun havde tid til mig klokken 11.15. Hvis du kigger på annoncen ser du at hun har redigeret i den  klokken 10 ca. I Da jeg så annoncen var hun ledig fra klokken 10. Håber det kan forklare det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig, sød og smuk petit pige, men hun kan ikke klare en pik lidt over gennemsnittet. Jeg kunne dårligt nok komme op i hende hun beklagede sig. Konstant sagde hun "so big", men da jeg ville stoppe og gå, så insisterede hun på, at vi holdt en pause og så prøvede igen.

 

Som sagt. En sød pige, men der skal ikke meget til før man er for stor!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...