Hop til indhold
ojensen78

nogen der kender disse to Århus piger

Recommended Posts

Jeg har skrevet lidt med Jasmin igår, og prøver nok at få hende ud imorgen aften. Skal nok skrive et par linier herinde (hvis det lykkedes). Hun ser hot ud, men mon ikke det er fake .. forventer jeg nok.

/Yowda

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet lidt med Jasmin igår, og prøver nok at få hende ud imorgen aften. Skal nok skrive et par linier herinde (hvis det lykkedes). Hun ser hot ud, men mon ikke det er fake .. forventer jeg nok.

/Yowda

Hun ser jo godt ud på billederne. Men det kan jo være fake. Da tineye ikke giver udslag, giver det jo håb om ægte billeder. Men ok, hvorfor skulle jeg også tvivle på det - der står jo i annoncen at det er 100% ægte billeder :D

Ser frem til at høre om dit besøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lykkedes mig aldrig at få hende ud, hun havde vist travlt, og jeg "kunne" kun tirsdag i denne uge, men nu kan jeg se at hun har fået nye billeder på hendes profil.

Lang mere "menneskelige" billeder ... stadig en pæn pige, jeg forsøger igen i næste uge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...