Hop til indhold

Recommended Posts

Var godt f....sulten, så turen gik til Seductiongirls, hvor Sara tog imod. Hun har en killerkrop, men det er så også det. Selve akten var helt uden indlevelse og ca. lige så spændende som en cola uden brus, der har stået i en varm vindueskarm i 14 dage. Hun var ikke særlig berøringsvenlig og lagde sig i stillinger, hvor det var svært at røre, det franske kunne hun ikke lide, og der måtte ikke k...... igennem. Det var en dårlig oplevelse - don’t go there interessefæller, jeg kommer i hvert tilfælde ALDRIG på besøg igen. http://seductiongirls.dk/pigerne/sara/

 

Sulten var således ikke tilfredsstillet, og derfor gik turen videre til Pussygalores, hvor Anna tog imod. Hun har også en killerkrop plus en masse andet at byde på. Der var masser af indlevelse så akten her var fræk og lækker, og det var en total anden oplevelse. Ingen smalle steder mht. berøring og det franske. Efter lidt forskellige stillinger fik hun en stående doggy så hårdt, at den runde seng midt i rummet blev skubbet helt op mod væggen. Så interessefæller skynd jer afsted til en god oplevelse. Jeg kommer helt sikkert på besøg igen. http://pussygalores.dk/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anna har også været i min kikkert et stykke tid. Hun må besøges.

Sara har jeg besøgt, da hun var på Romantica. For mit vedkommende var det et af de bedste af mine 50+ GP-besøg. Hun var med afstand den lækreste pige, jeg har betalt for at have sex med, hun var supersød, frisk, jeg slikkede hende alt det, jeg havde lyst til (hvilket var meget), og jeg fik lov til at kneppe hende sønder og sammen. Eller også var det omvendt. Dunno, men der var i hvert fald ingen smalle steder, når det handlede om at knalde igennem. Jeg giver hende mine varmeste anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...