Hop til indhold

HJÆLP Mallorca kalder ...

Featured Replies

Skrevet

Hey 

Skal på Boyz-tur til Mallorca i næste uge, så har brug for lidt info og hjælp omkring det "sjove" som sker på Mallorca.

Er der Casa´s med damer ? - 

Er helt vildt med Thai massage findes der steder hvor i har fået mere en just Thai massage ? 

Incall eller outcall ?

Kom frit alle infos og oplevelser vil jeg være glad for,

Taaaaaak

69lover 

Skrevet

Hej 69

jeg var på herretur på Mallorca i uge 24, og vi endte selvfølgelig i byen et par aftener :)

Den ene aften var vi 3 der blev enige om der skulle ske lidt, så vi tog på en strip/sexclub i Palmanova, mener vi gav 20 € i indgang, hvor der var en drink med i prisen. Pigerne derinde var viiiildt lækre, men priserne var skruet helt op så vi trak følehornene til os igen.

Ude på gaden igen prajede vi en taxi, vi forklarede ham vores ærinde, og den unge mand kendte lige stedet Mente han, vi blev kørt til Palma, hvor vi endte i en privat lejlighed, bordelmutter tog pænt imod os, vi blev ført ind i et flot modtagerum, fik en drink serveret, de piger der var på vagt kom så ind en efter en og hilst på os, der var 6 flotte piger denne aften.

Jeg selv valgte en lille lækker Colombianer og aftalte en halv time for 150 € hvor alt var med kondom, en god oplevelse :P

Vi fik telefonnummeret på Chaufføren hvis vi kom igen

God tur

/Valderrama

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.