Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

 

Jeg prøver lige igen.

 

Er der nogen, som kan anbefale et sted hvor man kan få fuld pakke med en moden thai dame?

 

Jeg har været forbi Tåsingegade i Århus og fået virkelig god service, men kunne godt tænke mig at prøve andre steder,

 

Tak på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MMB skrev, for 20 timer siden:

Hej 

 

Jeg prøver lige igen.

 

Er der nogen, som kan anbefale et sted hvor man kan få fuld pakke med en moden thai dame?

 

Jeg har været forbi Tåsingegade i Århus og fået virkelig god service, men kunne godt tænke mig at prøve andre steder,

 

Tak på forhånd.

var det vanessa i tåsingegade ???

ellers vil jeg anbefale at komme en af de dage hvor hun har vagt ... 

men hva er en moden dame for dig ..... sådan cirka ?

for mig er modne damer også App på Langenæs .... nogle af dem som har være på Silkeborgvej 120 

der var der specielt en som gav en fin service til en venlig pris ... men hun har ikke været der de sidste par måneder 

det kan være hun er kommet tilbage jeg har ikke været der i nogle uger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
MMB skrev, for 23 timer siden:

Jeg har været forbi Tåsingegade i Århus og fået virkelig god service

Hvad hedder den klinik? Synes der pludselig er mange der omtaler gaden uden yderligere information.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olebobby skrev, for 3 timer siden:

Hvad hedder den klinik? Synes der pludselig er mange der omtaler gaden uden yderligere information.

tåsingegade 2 ..... ligger lige ved hjørnet til randersvej .....men forholdsvis diskret indgang 

men det er et rent bordel .... du kan godt få lidt massage men det er ikke deres spidskompetance ;) 

men der er nogle af pigerne som også er på thaistederne på randersvej .... men igen igen ... har endnu aldrig fået en rigtig god massage af fuldpakke pigerne 

tror heller ikke rigtig de gider .... det er jo lidt hårdt arbejde i forhold til at de lige har lave 2 til 3 gange så mange penge på under den halve tid ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vanessa er vel (ifgl. tlfsvarer) fra Malaysia og stedet er er rent bordel. 

 

Der er også andre der. Ind imellem en fra Thailand, men for det meste andre nationaliteter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...Men tilbage til fuldpakke med moden thai-dame. 

Hvis Cream tæller som "moden", så bestemt King Thaimassage: https://www.thaioasis.net/index.php/thaimassage-midtjylland/977-aarhus-king-thai-massage-i-morten-borupsgade

 

Der er to modne damer på Randersvej 5. Servicen er dog svingende og ikke altid mulighed for FP. 

http://thaimassage8200.simplesite.com/

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, den 4/9/2018 at 16:43:

var det vanessa i tåsingegade ???

ellers vil jeg anbefale at komme en af de dage hvor hun har vagt ... 

men hva er en moden dame for dig ..... sådan cirka ?

for mig er modne damer også App på Langenæs .... nogle af dem som har være på Silkeborgvej 120 

der var der specielt en som gav en fin service til en venlig pris ... men hun har ikke været der de sidste par måneder 

det kan være hun er kommet tilbage jeg har ikke været der i nogle uger 

Moden for mig er 35-40 år 

 

Det var Linda, som var der denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Linda er en kvinde på 39-40 år, med mellemstore bryster og en flot røv for en ældre kvinde. En lille smule mave, men en god b2b. Hun er med på det meste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Isaan thai, Oddervej 71, Højbjerg.

var forbi en dag efter møde i Aarhus.

ældre kvinde der gav rimelig ok massage. Spurgte om jeg ville have fuld pakke da jeg ankom, men jeg nøjedes med hende nøjes og massage med hj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, den 6/10/2018 at 22:34:

Isaan thai, Oddervej 71, Højbjerg.

var forbi en dag efter møde i Aarhus.

ældre kvinde der gav rimelig ok massage. Spurgte om jeg ville have fuld pakke da jeg ankom, men jeg nøjedes med hende nøjes og massage med hj.

Har du et nummer til stedet? 

 

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...