Hop til indhold
luckyone

Danske Silvia før Kittykat / SEDUCTIONGIRLS ?

Recommended Posts

Har besøgt hende en enkelt gang. Hun tog rigtig godt imod mig og der var bare super service. Hun er pænere i virkeligheden end på billederne.

Besøger jeg hende igen? HELT SIKKERT.

Jeg har kun prøvet købesex 3 gange, og denne var klart den bedste oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan varmt anbefale silvis eer fast kunde ved hinde hun er gude smuk ,, er selv til langtidsbondage og det mester hun helt oki er god til at plan lægge så ham er helt op at køre

hannic

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også kun varmt anbefale Silvia. Hun er en vulkan i sengen, og er som andre skriver gudesmuk efter min målestok.

Hun er frisk og god at tale med også. Desværre bliver det kun til tantekys - men det er også det ENESTE, jeg har at udsætte på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har besøgt Silvia, men det er rigtig mange gennem flere år.

Hun er for mig klart den bedste og de der store nødder dem forsvinder man altså næsten helt i....

Hvor hun har været og under hvilke navne aner jeg ikke. Jeg har kun besøgt hende i Randers under navnet Silvia.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hun er f eks nygade 10 i horsens og annoncerer i ekstrabladet

og hun er også hos haderup pigerne

hun er også en af mine storfavoritter og hver gang tager hun storsmilende imod

og vi snakker og mange ting som interesserer os begge og så står den på

dejlig sex..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Silvia er af og til på gæstevisit i Randers hos passion club. Jeg kan kun anbefale hende for hun er en dejlig kvinde som ikke har det mindste imod os halvgamle dutter. Jeg besøgte hende 3-4 gange, dengang hun var mere fast i Randers og kan sige at billederne er 100% hende. Ligesom beskrivelsen som snakkesagelig også holder stik. Seksuelt tjae der er det så tæt på topkarakter som det kan komme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg melder mig også i koret af Silvia-fans :)

Utrolig service-minded og dejlig. Besøg hende endelig, især hvis I er mere til store bryster og kvinder end til petite skolepiger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er endnu en Silvia fan.

Besøgte hende fast da hun stadig kom i Odense, og nu kører jeg gerne hele vejen til Kolding for at besøge hende.

Hun er super smuk, fræk og sexet. Og så virker hun naturlig interesseret i at tale med en.

Og vigtigst af alt har hun ikke så travlt med at smide en ud, hvis hun ikke venter en ny kunde.

Hun er bare toppen på det her marked :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...