Hop til indhold
Knægten

Anastasia/sexyana

Recommended Posts

GladeDreng skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes nu det ligner en anden på billederne. 

Det er ikke hende på billederne nej, men jeg skriver også at det er hende udfra det nummer jeg kan se, har også ringet til hende og hørte om hun er anastasia, og det var hun

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 3 timer siden:

Havde hun ikke brunt hår og brugte egne billeder? Men lang tid siden hun var i Århus

Det er faktisk ikke længe siden hun var her sidst. Måske en måneds tid siden, men jeg nåede ikke forbi. Dengang var det de billeder, som jeg mener er blevet bekræftet, og derfor undrer det mig, at hun nu skulle bruge falske billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt spottet. Jeg troede hun var rejst hjem. Det er Anastasia der så har forkortet sit navn og så vidt jeg kan vurdere, er billederne også hende. Hun er bare dullet op. Lækker pige. 

Jeg forventer hun snart skal til Odense så jeg kan aflægge et besøg :P

Redigeret af NoobGPexplorer
Autocorrect sucks

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Godt spottet. Jeg troede hun var rejst hjem. Det er Anastasia der så har forkortet sit navn og så vidt jeg kan vurdere, er billederne også hende. Hun er bare dullet op. Lækker pige. 

Jeg forventer hun snart skal til Odense så jeg kan aflægge et besøg :P

Billederne er ikke af hende, det kan du da se det ikke er, hvis du altså har besøgt hende før

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, den 3/9/2018 at 14:04:

Udfra hendes telefon nummer så er det hende ja

Jeg har lige besøgt hende, og det er ikke første gang. Billederne er faktisk af hende. I må undskylde jeg skrev det ikke var af hende, men det er hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 54 minutter siden:

Jeg har lige besøgt hende, og det er ikke første gang. Billederne er faktisk af hende. I må undskylde jeg skrev det ikke var af hende, men det er hende

Er det samme sted så med cindy? Dvs. diskret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
krisj skrev, for 13 minutter siden:

Er det samme sted så med cindy? Dvs. diskret?

Det er diskret ja, og tror også cindy er samme sted

Redigeret af Tyrkeren82

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 19 timer siden:

Jeg har lige besøgt hende, og det er ikke første gang. Billederne er faktisk af hende. I må undskylde jeg skrev det ikke var af hende, men det er hende

Undskyldning accepteret. Håber hun er i topform. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...