Hop til indhold

Recommended Posts

 

 

Det er efterhånden ca. 6 måneder siden jeg besøgte 2 x Stella. Beklager på forhånd at anmeldelsen af de to først kommer nu. Eller faktisk er det to anmeldelser.

 

Jeg besøgte først Stella hos seductiongirls. Stella er sød køn og meget imødekommende. Jeg fik en rigtig god GFE oplevelse (beklager dobbeltkonfekten). Stella er meget slank og måske lidt for slank til min smag, men absolut ikke noget der skræmte mig ;-)

Min største beklagelse var at jeg ikke kunne komme sammen med hende. Det var absolut ikke hendes skyld. Det var bare en af de dage, hvor man prøver for ivrigt og tænker for meget. Sum af summarum var det en skøn halv time, hvor vi var igennem det meste af repetoiret og skønne kys.

 

Jeg forlod Seductiongirls med en ladt kanon og det kan være farligt så jeg overvejede mine muligheder. Jeg var stadig pænt liderlig og checkede derfor hvem der ellers var på den dag. Hos Citygirls var endnu en Stella... hende havde jeg også kigget på et stykke tid. En rask beslutning og bilen blev rettet mod Helsingør. 

 

Citygirls er langt fra diskret, men  til gengæld er der en kontant automat under 100m derfra.

 

Da jeg ankommer er Stella i bad - god start. Efter lidt ventetid kommer hun ind til mig på værelset. Hun er noget mere omfangsrig end jeg havde forestillet mig ud fra billederne. Så fra asken til ilden med de to piger. Normalt er jeg ikke til "store" piger, men hun var sprudlende, glad og tydeligvis ret liderlig.... så jeg var solgt. Vi aftalte dansk og fransk. Hun smuttede ud med poletterne og på vej ud af døren kiggede hun tilbage og sagde "smid tøjet så kommer jeg og knalder hjernen ud på dig". Vidste ikke helt om det var en trussel eller et løfte....men liderlig blev jeg....;-)

Der gik et par minutter så var den sprudlende Stella tilbage og hun kastede sig over den nu skarpladte kanon. Den fik et anstændigt blow og så lagde hun sig på ryggen og ville have pik... vi gik igang og det blev hedt med masser af hvin og kys. Jeg vendte vendte hende om og tog hende bagfra. Det kunne hun lide og det kunne jeg også der gik ikke længe før der var bonus. 

 

Jeg gik glad derfra og havde haft en skøn oplevelse med 2xStella. 

Ville i den ideelle verden gerne have blandet de to skønne tøser og dermed fået  2 verdensklasse tøser.

 

K

 

 

(Stella hos Citygirls er der ikke længere, men Mia's billeder hos Mon-cherie ligner meget. Jeg ved ikke om det er den samme, men det er sandsynligt.)

Redigeret af Kanon1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...