Hop til indhold

Kinky katrine

Featured Replies

Skrevet

Kinky Katrine har nogle super flotte billeder på sin profil, men når sandheden kommer frem, så passer billederne med personen der kommer på besøg ikke... 

lad jer ikke snyde,,, 

hun er IKKE 22 år og har ikke den figur som der vises...

hun holder ikke hvad man aftaler, har mere travlt med at komme videre til flere kunder.

man aftaler man har hende i en time, og alle de udløsninger man kan når, den holder ikke, 1 udløsning også er det slut.

kunne ikke tænde på hende desværre... havde forventet mere og pænere efter hvad hendes billeder viste...

klart hun skal have betaling for hendes ydelser men ikke for det hun giver er det ikke pengene værd...

Skrevet

Det er i hvertfald for dumt at oprette 2 anmeldelser på den samme pige med ca 10 min. mellemrum :blink: 

Jeg vælger at tro at Lol6 og Aros2 er én og samme person.

Skrevet
  • Author

Fint at du vælger dette big3lover men det er vi ikke.

Skrevet
Lol6 skrev, for 12 minutter siden:

Fint at du vælger dette big3lover men det er vi ikke.

To super negative anmeldelser af samme pige.....begge uden link. Ja right!!

Og så lige det helt typiske sammentræf.....ALTID en helt ny profil når en GP skal svines godt og grundigt til. Den er sikker hver gang!

Skrevet
  • Author

Du kan sige og tro hvad du vil, jeg har lavet anmeldelsen fordi andre ikke skal hoppe i samme fælde som jeg... ikke andet... 

men hvis andre har lyst til dette, så skal de da endelig gøre det,,, helt fint med mig.

hvis du skulle købe et par Nike sko og du fik et andet par i dårligere kvalitet ville du så ikke lige sige et eller andet.. tror jeg nok du ville...

dette er bare til info for andre brugere, dette er ikke for at svine til, bare sandheden desværre...

jeg har aldrig haft en profil herinde før, derfor nyoprette ja... logisk ik.

Skrevet
Lol6 skrev, for 17 minutter siden:

Du kan sige og tro hvad du vil, jeg har lavet anmeldelsen fordi andre ikke skal hoppe i samme fælde som jeg... ikke andet... 

men hvis andre har lyst til dette, så skal de da endelig gøre det,,, helt fint med mig.

hvis du skulle købe et par Nike sko og du fik et andet par i dårligere kvalitet ville du så ikke lige sige et eller andet.. tror jeg nok du ville...

dette er bare til info for andre brugere, dette er ikke for at svine til, bare sandheden desværre...

jeg har aldrig haft en profil herinde før, derfor nyoprette ja... logisk ik.

Jo. Bla bla bla...

Skrevet
  • Author

Syntes seriøst du skal prøve hende, og selv finde ud af det For dig selv i stedet for det du har gang i her...

jeg er stadig ligeglad med hvad du tror og ikke tror...

Skrevet
Lol6 skrev, for 7 timer siden:

Syntes seriøst du skal prøve hende, og selv finde ud af det For dig selv i stedet for det du har gang i her...

jeg er stadig ligeglad med hvad du tror og ikke tror...

Jamen det ved jeg da godt :-)....Du er med sansynligvis også typen der kører over for rødt fordi det rager dig langsomt ;)

Skrevet

Ø. Kom nu tilbage til det .dreje sig om 

Skrevet

som udgangspunk for en anmeldelse god eller dårlige, er at man smider et link op

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.