Hop til indhold

Recommended Posts

Ja har besøgt dette sted en del gange gennem årene  og har altid være uheldig syntes de sidste mange år være så dårlig selv efter joy solgte den men den anden dag meldte lysten sig og så der var komme ny pige og ud fra de to billederne så blev jeg lokket der op. 

Jeg var næsten sikker på at det ville blive en dårlig oplevelse som alle andre gange årene før, men syntes jeg kunne genkende massage rummet og tænkte jeg kunne være heldig 

Og jeg må sige jeg var sgu heldig det er 100% hende 

Jeg var ikke I humør til massage da jeg så hende, jeg ville bare bum bum hende og vi gik I gang med snakke om hvad jeg ønskede og hun kunne se jeg var lidt usikker på det, så hun sagde jeg bare skulle sige hvad jeg ønskede uden at pakke det ind. 

Hun taler ikke dansk men tror hun er ok til engelske men jeg taler flydende thaï så vi havde ikke nogle problem med at snakke. 

Jeg bestilte hun nøgne, 69, sex multi stillinger med hun lege med sig selv, analt afsluttet ialt en halv time det ville koste 1000 kr  og alt med gummi og sådan vil jeg også have det så jeg spurgte ikke om hun tilbud noget uden gummi men tror det ikke 

Hun er helt glat og så fin og ren med stor silikone kasse 

Under akten knudret hendes mave og så drille hende med hun var sulten og ja det var hun, så jeg invitere hun på sushi når vi var færdig, blev sgu overraskende da hun sagde ja tak men så skulle vi da lige i bad først og det var gratis ha ha så var vi ude og spise sushi, vild hyggeligt 

Normalt ville jeg holde sådan et fund for mig selv, men ved at Næstved er et kedeligt område, og de er her for at tjene penge så hvorfor ikke hjælp lidt til og samtiden jer broder med at få en go oplevelse og det skal ikke opfatte som en reklame hvor jeg få noget ud dette men som en positiv oplevelse for et sted der ikke altid få så meget positivt 

Håber det giver mening da stavning på dansk ikke er min stærke side 

https://annoncelight.dk/showad/242122

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kanon.. 

Har  luret lidt på hende og overvejer at aflægge hende et besøg i morgen.

kan se hun giver superfransk så noget er der da uden gummi. Har også læst et sted at hun giver megafransk ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...