Hop til indhold
Casten

Moden buttet SB i Kbh ?

Recommended Posts

Casten skrev, for 2 timer siden:

Har ikke besøgt nogen af dem men de er alle gamle kendinge på sugardaters.

Vurderer at mindst to af dem er semi GPer: Nussebaben og Alder med stil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er i forhold, er det rart, at SB har stedet. Det har de helt unge sjældent, men de mere modne har. Solcentre og biler er simpelt hen for pinligt og usselt, og hoteller bliver for dyrt i længden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, 1 time siden:

Kan jo være du er 78 ... Men i min bog er 28 en relativ moden alder ...

De andre ts linker til er ml 40-50. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 9 timer siden:

Passer vel også meget godt til hvis man er 80 år

Præcis og derfor giver det ingen mening at foreslå en på 28 som moden i det her tilfælde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har har helt samme interesse som Casten, og fandt denne lidt ældre udveksling, som jeg desværre synes blev noget afsporet (som en del andre tråde) af indlæg der ikke forholdt sig til startpræmissen. 

Med andre ord, er der mon nogen der har mødt nogen af de nævnte (som alle stadig har profil) - eller kan fortælle om andre buttede modne (+40) dejlige kvinder?

Under alle omstændigheder: godt nytår til jer alle! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gråskæg skrev, for 23 minutter siden:

Jeg har har helt samme interesse som Casten, og fandt denne lidt ældre udveksling, som jeg desværre synes blev noget afsporet (som en del andre tråde) af indlæg der ikke forholdt sig til startpræmissen. 

Med andre ord, er der mon nogen der har mødt nogen af de nævnte (som alle stadig har profil) - eller kan fortælle om andre buttede modne (+40) dejlige kvinder?

Under alle omstændigheder: godt nytår til jer alle! 

https://sugardaters.dk/show?alias=Katie2018

Har skrevet lidt med Katie, som virker meget ligefrem, men har endnu ikke talt om en konkret aftale, så hører meget gerne andres erfaringer med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gråskæg skrev, for 18 minutter siden:

Mange tak link. Men der må jeg dog sige, at hvis målene passer nogenlunde, er det nok for voldsomt for mig.

Svært at afgøre før man har set hende RL, men ja, det lyder voldsomt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...