Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aros
James B skrev, for 26 minutter siden:

Nu vil jeg nødigt afspore din tråd Aros, men har hun ikke vendt CK trussen forkert på det sidste billede :P hun ser ellers sød ud :wub:

Jo det har hun da vist, men måske en eller anden har været forbi og pille den af så, for det uorden kan vi da ikke have :D Eller måske jeg selv skulle :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
8000 skrev, for 1 time siden:

Skriv gerne evt PB når trusssen er vendt. 

Trussen blev vendt, sød pige, ansigt "almindeligt", krop flot/skøn, cirka 30 år vil jeg tro, priserne ligger et par hundrede over "normalen", behandling ganske udmærket. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej kun en smule, rimeligt engelsk.

har været på besøg et par gange, fantastisk service, altid smilende og venlig, der er mulighed for bad før og efter, og jeg mener også at hun tager på hjemmebesøg, hun fortalte at hun får en veninde på besøg, kommer vist på fredag.

så herfra super

Redigeret af Rooster
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har spurgt til 1 time fp,  pris 1500 kr. Lige i overkanten for mig 

Det må kunne forhandles.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mcfjotte
paafuglen skrev, for 36 minutter siden:

Kunne da godt bruge lidt husmoderafløsning, især hvis det er hende på billedet der kommer.

Det var også min tanke hvis hun tager outcalls. Så kunne hun passende støvsuge under min seng, og mens hun bukker sig ned, så......:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...