Hop til indhold
Guest Eron

Carmen kommer søndag

Recommended Posts

Guest Eron

Altså ved ikke helt hvor jeg skulle placerer denne tråd, men det er en anbefaling gange 2.

Skriver sammen med min ynglings GP'e via WhatsApp, hende som (tidligere) hed Lisa, og var en stjerne fra VBF, men som gik sole på Østerbro. Jeg holder meget af at blive lidt personlige med pigerne, hvis der er noget der klikker. Har haft det sådan med vel 3-4 GP'er - specielt den skønneste Alexandra der var i Vanløse men som nu er stoppet, desværre - er stadig i sorggruppe over hun ikke kommer tilbage ;-(

 

Men LISA er her snart sammen med hendes meget gode vendinde - og når Lisa, som snart hedder noget andet, anbefaler hendes veninde Carmen, må jeg da forbi - har dog først tid mandag, men så skal der nok falde et review

- og ser så meget frem til den 4 sept hvor min elskede Lisa - nu under andet navn, kommer i selv samme lejlighed på Østerbro, skulle jo næste prøve en 3 some.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...