Hop til indhold
Jackal

Advarsel Josefinemus odder

Recommended Posts

 Jeg havde skrevet til Josefine i Odder om vi skulle mødes vi mødes og køre afsides hvor at jeg betaler hende og så stikker hun af.  Jeg  løb op på siden af hende  og bede om at få min penge tilbage hvor efter hun trækker en kniv og truer mig. Så dette er en advarsel at hun er en tyv. Og få en god ordens skyld får i også et link til hendes annonce https://annoncelight.dk/showad/256674

Redigeret af Jackal
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen.

Det er da en vild oplevelse, ikke hver dag man bliver rullet af en 18 årig pige :shock:

Hvordan sluttede episoden ? og har du anmeldt hende ?

Redigeret af James B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jackal skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har andmældt hin til politiet og de er på vej ud for at afhøre mig. Så det er hvad der sker jeg venter på dem. 

godt du tør stå frem-og anmelde hende

det skal stoppes-også for hendes egen skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt du er i god behold, og politi anmeldelse er klart det rigtige at gøre.

Håber de får fundet hende, og vil gerne høre hvordan det ender.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv for en oplevelse men super at du tør stå frem og anmelde. Som en opfølgning på advarslen er der tale om hende her, såfremt annoncen og billeder fjernes:

Lad os endelig høre hvad der bliver ud af det.

Skærmbillede 2018-09-01 kl. 22.52.55.png

Skærmbillede 2018-09-01 kl. 22.55.20.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg har nu snakket med politiet og de tager dna  prøv at komme med en forklaring på hvad der sket samt billeder af vores E-mail samtale samt billeder af den nu slettet annoncen så tror de nok at de skal få fingerne i hin. Tak tildk fyr 34 for at tage billed af annoncen. 

Redigeret af Jackal
Glemt noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 19 minutter siden:

Der er tidligere advaret imod hende 

 

Jeg syntes nok at der havde været skrevet noget om hende......men rart at der nu er indgivet en anmeldelse så hun kan blive stoppet !!

Gad vide hvor mange hun har nået at hustlet......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB

Mødte hende, vi kørte til en p-plads, der stod så en mand udenfor bilen, om natten, var hurtig og startede bilen og kørte! Satte hende af , hvor jeg samlede hende op...

Del dette indlæg


Link til indlæg

fuck hvor vildt hun er blevet sådan     

hvis det er til nogen hjælp har jeg et mobil nr hvor jeg betalte på mobilpay den gang hun snød mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jackal skrev, den 1/9/2018 at 21:29:

 Jeg havde skrevet til Josefine i Odder om vi skulle mødes vi mødes og køre afsides hvor at jeg betaler hende og så stikker hun af.  Jeg  løb op på siden af hende  og bede om at få min penge tilbage hvor efter hun trækker en kniv og truer mig. Så dette er en advarsel at hun er en tyv. Og få en god ordens skyld får i også et link til hendes annonce https://annoncelight.dk/showad/256674

Annoncen er fjernet nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...