Hop til indhold
klarpådet

Sønder Ringgade 21

Recommended Posts

Var i humør til en omgang massage forleden og faldt over denne announce https://annoncelight.dk/showad/248710

Bestilte en times massage med happy end! Massagen var fin det samme var spilleren, det store problem var bare jeg stod på gaden igen efter 30 minutter og havde jo som sagt bestilt, betalt og kalkuleret med en time, sådan skulle det ikke gå. Så kommer nok ikke igen, selvom det egentlig var et af de bedre steder jeg har prøvet. Men når man kun får halvdelen af tiden man betaler for tager jeg hellere et andet sted. Kunne være det var fordi de havde travlt og ville presse flere kunder ind, der sad 3 og ventede i sofaen udenfor da jeg kom ud. Det også fint men så sig det. Nu har de bare skræmt en kunde væk. Well, må de jo selvom!

Del dette indlæg


Link til indlæg
klarpådet skrev, for 12 timer siden:

Var i humør til en omgang massage forleden og faldt over denne announce https://annoncelight.dk/showad/248710

Bestilte en times massage med happy end! Massagen var fin det samme var spilleren, det store problem var bare jeg stod på gaden igen efter 30 minutter og havde jo som sagt bestilt, betalt og kalkuleret med en time, sådan skulle det ikke gå. Så kommer nok ikke igen, selvom det egentlig var et af de bedre steder jeg har prøvet. Men når man kun får halvdelen af tiden man betaler for tager jeg hellere et andet sted. Kunne være det var fordi de havde travlt og ville presse flere kunder ind, der sad 3 og ventede i sofaen udenfor da jeg kom ud. Det også fint men så sig det. Nu har de bare skræmt en kunde væk. Well, må de jo selvom!

Hvad måtte du så betale for en halv time? Vel 1000 kr. - SNYD & BEDRAG ... de vil jage deres kunder væk!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du ikke kan holde på krudtet længere går det sådan. Syntes det vil være værre hvis du ikke blev færdig inde de 60 min og måtte gå uden skud

Redigeret af vest6950

Del dette indlæg


Link til indlæg

Betalte 600, fik vel massage i en 18-20 min. resten var på dilleren. Kommer for massage ikk for spiller, det kun en bonus afslutning. Hvis jeg bestiller massage i en time og hun spørg om jeg vil købe tillæg, skal det ikke primært handle om at få skudt kanonen af efter 20 min! Så kan jeg finde bedre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
klarpådet skrev, for 15 minutter siden:

Betalte 600, fik vel massage i en 18-20 min. resten var på dilleren. Kommer for massage ikk for spiller, det kun en bonus afslutning. Hvis jeg bestiller massage i en time og hun spørg om jeg vil købe tillæg, skal det ikke primært handle om at få skudt kanonen af efter 20 min! Så kan jeg finde bedre steder.

Hvis du havde læst anmeldelser af stedet her på EG, ville du have vidst at det ikke var det sted du skulle besøge. Stedet er, som langt, langt de fleste thaisteder i Danmark et bordel, med et sjovt asiatisk tvist. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Hvis du havde læst anmeldelser af stedet her på EG, ville du have vidst at det ikke var det sted du skulle besøge. Stedet er, som langt, langt de fleste thaisteder i Danmark et bordel, med et sjovt asiatisk tvist. 

Ja skulle jeg helt sikkert have gjort, men da stedet ligger strategisk godt for mig tænkte jeg at gi det et skud, har prøvet nogle forskellige random på det sidste bare for at spice det lidt op. Men må nok hellere tjekke op herinde noget mere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
klarpådet skrev, Lige nu:

Ja skulle jeg helt sikkert have gjort, men da stedet ligger strategisk godt for mig tænkte jeg at gi det et skud, har prøvet nogle forskellige random på det sidste bare for at spice det lidt op. Men må nok hellere tjekke op herinde noget mere :)

Jeps. Jeg prøver også af og til et sted jeg ikke kender ret meget til. Bare for at bryde rutinen med de jeg besøger jævnligt. Men jeg tager så det der kommer, uden fortrydelse. 

Det er altså svært at finde et sted med god massage, og en hæderlig afslutning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 28 minutter siden:

Jeps. Jeg prøver også af og til et sted jeg ikke kender ret meget til. Bare for at bryde rutinen med de jeg besøger jævnligt. Men jeg tager så det der kommer, uden fortrydelse. 

Det er altså svært at finde et sted med god massage, og en hæderlig afslutning. 

Fortryder nu heller ikke som sådan, kommer bare ikke igen og ville lige fortælle om min oplevelse derfra herinde :) 

Ja det er det, men er nu ikke så erfaren i det her game, så vores standarder er måske forskellige. Plejer dog at besøge Amita, hvor jeg for det meste går tilfreds ud af døren, det svinger dog lidt.

Redigeret af klarpådet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...