Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Luna hos citygirls i Helsingør.

https://www.citygirls.dk/luna/

Jeg blev lokket af de lovende billeder og ligeså tekst. Det blev desværre ikke den fedeste omgang jeg har prøvet. Luna er sød og imødekommende. Hun er også såmænd også serviceminded. Så hvorfor blev det en sløj oplevelse? Tjah.... hun har et par flotte bryster ingen tvivl om det, men hun er noget ældre end de 30 hun opgiver. Billederne må også være noget redigerede, for jeg syntes ikke hun var så stram som billederne antyder. Det kom ikke bag på mig at at det var plus moms sådan er det jo i denne branche. Det er i sig selv intet problem kvinder på 40 kan være super lækre og skønne. Jeg tændte bare ikke rigtigt på hende og så er hun i min optik hysterisk med hygiejne. Helt forståeligt at hun vil passe på sig selv, men jeg kom lige fra badet og var ude og vaske hænder inden vi gik i gang. Ikke desto mindre kom håndspritten frem adskillige gange fordi jeg havde rørt ved mini kanonen. Det har jeg ikke oplevet før..... 

Jeg tænker det med kemien var gensidigt for der var ikke meget GFE over det. Noget småt med kys og så var der en del hun ikke ville. Eksempelvis doggy angiveligt pga. af et dårligt knæ.

Igen er det selvfølgelig ok at hun ikke kan ligge på knæ, men jeg havde da glædet mig til min favorit.

Jeg syntes efterhånden det hele blev lidt akavet og valgte derfor at gå inden tiden var løbet ud. 

Jeg vil ikke udelukke at jeg havde for høje forventninger, men de blev ikke indfriet. Og jeg kommer ikke igen - der er heldigvis masser af andre skønne piger der er mere min smag.

K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...