Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Jeg besøgte hende da hun var på Sansuk. Her er link til min beskrivelse. Som jeg skriver, var jeg faktisk godt tilfreds. Det er dog over et år siden. Jeg bor selv temmelig tæt på Sindshvilevej og jeg er et par gange passeret hende på gaden. Jeg ved ikke om hun kan genkende mig, men vi lader som om vi ikke kender hinanden. Men under alle omstændigheder så synes jeg desværre ikke hun lever op til billederne. De er vist taget på hendes bedste dag eller efter en hel gang polyfylla eller noget i ansigtet. Hendes service er måske stadigvæk lige så god som tidligere - det ved jeg ikke - men jeg ville ikke rende efter hende på grund af hendes udseende længere. Billederne levede heller ikke helt op til virkeligheden for et år siden.

Det er jo så en objektiv vurdering naturligvis.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag besökte henne i början av December -17.  Då var hon vänlig och gav mig en god upplevelse.  Jag besöker henne gärna igen.

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...