Hop til indhold
19517

Jeg kan ikke vente med 250 kr piger

Recommended Posts

Jeg har lyst til at knald meget snart. Jeg bruger kun danske piger og har fundet en dejlig pige jeg er glad for, til 1300 kr. pr time.

Men jeg sidder lige og tænker. NÅr jeg skal til Filippinerne kan jeg få en dejlige smuk pige med op på værelset. Hun bliver der til næste morgen, og giver et morgenknald med i prisen. Det hele for under 300 kr. 

Hvor er det bare ret mget øv, at man ikke kan lægge sine lyster på en hylde og bruge af dem når man kan få det til en billig penge. 

Hvor ville det være fedt hvis man kunne lade være med at være liderlig i et helt år. Og så fyrer den af 5 gange om dagen i en måned med 5 forskellige piger. 

øøøøv hvor er det nederen. 

Jeg glæder mig til at blive så gammel at jeg ikke gider mere. min far påstår, at han er der. altså at han ikke gider piger mere. han er kun fra 1948. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 50 minutter siden:

Jeg har lyst til at knald meget snart. Jeg bruger kun danske piger og har fundet en dejlig pige jeg er glad for, til 1300 kr. pr time.

Men jeg sidder lige og tænker. NÅr jeg skal til Filippinerne kan jeg få en dejlige smuk pige med op på værelset. Hun bliver der til næste morgen, og giver et morgenknald med i prisen. Det hele for under 300 kr. 

Hvor er det bare ret mget øv, at man ikke kan lægge sine lyster på en hylde og bruge af dem når man kan få det til en billig penge. 

Hvor ville det være fedt hvis man kunne lade være med at være liderlig i et helt år. Og så fyrer den af 5 gange om dagen i en måned med 5 forskellige piger. 

Jeg glæder mig til at blive så gammel at jeg ikke gider mere. min far påstår, at han er der. altså at han ikke gider piger mere. han er kun fra 1948. 

... kun fra 1948? Det er da her, livet så småt begynder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
19517 skrev, 1 time siden:

Du kan måske fremskynde det. Jeg ved ikke om din læge kan ordinere de indsprøjtninger de tilbyder sædelighedsforbrydere i Herstedvester. De blokerer hormonproduktionen og så forsvinder lysten helt af sig selv. Så bliver en gang dyrlægens natmad meget meget mere attraktiv end en skøn jomfru i korte skørter og så sparer du også turen til Filippinerne :D

Redigeret af LastResort
- det

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, for 58 minutter siden:

indsprøjtninger

Sindssyg god idé. 

Holder effekten evigt eller kan man få det til, skal vi sige, 8 måneder. 

Jeg kunne jo også bare tage mig anden til at vinde i eurolotto. Så ville jeg sikkert ikke rejse til billige lande. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
19517 skrev, for 12 minutter siden:

Holder effekten evigt eller kan man få det til, skal vi sige, 8 måneder. 

Den må du lige tage med doktormanden m/k. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 3 timer siden:

Jeg forstår ikke helt dit indlæg, glæder du dig til at du bliher gammel så du ikke gider piger mere, fordi du mener når man bliver gammel, så bliver man til drenge i stedet?? Troede kun det var når man var præst man fik de lyster.. Men der kan man bare se...

Del dette indlæg

Link til indlæg
OleV skrev, for 9 timer siden:

Jeg forstår ikke helt dit indlæg

Det kan jeg godt forstå. Jeg prøver bare at være lidt sjov. 

Jeg tænker bare nogle gange på hvor meget af mit liv jeg har brugt på at hungre efter pigerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, den 31/8/2018 at 19:46:

Det kan skam gøres meget billigere hvis du er frisk på en tur til Bangladesh :) 

Her snakker vi om priser fra ca. kr. 6.- til kr. 18.- :huh:

http://www.wikisexguide.com/wiki/Prostitution_Prices

Jeg ved så ikke om du kommer hjem med begge nyrer :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtj skrev, for 3 timer siden:

De har kraftedderme taget røven på dig. 0.6 dollars er cirka 3.85 kr. 

Nope. Den ekstra daler var for tungekys, gfe, ekstra kram, rollespil og overnatning  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Du kan få 5-7 knald for omkring 750-800 kr i Tyskland på de såkaldte partytreff/flatrate klubber

Så er det kun sexen du går efter og ikke diverse intimitet og sove i ske oplevelser, så er det ikke så voldsomt meget dyrere end Filipinerne og trods alt noget tættere på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...