Hop til indhold
Frække Freja

Fotograf søges.

Recommended Posts

Har været herinde et stykke tid, men m en lille ferie på et par måneder. Hedder nu Frie Frida. Mangler en fotograf  ASAP!!!. Gerne amatør, da d sjovere...

Noget for noget...!

Lidt info: 40 ÅR, 174 cm, 54 kg, E-skål og KNALD RØD!  Lidt skør  og ragende lækker!!!!

kONTAKT MIG PÅ : 50389093

K Frida <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frie Frida skrev, Lige nu:

Har været herinde et stykke tid, men m en lille ferie på et par måneder. Hedder nu Frie Frida. Mangler en fotograf  ASAP!!!. Gerne amatør, da d sjovere...

Noget for noget...!

Lidt info: 40 ÅR, 174 cm, 54 kg, E-skål og KNALD RØD!  Lidt skør  og ragende lækker!!!!

K Frida <3

Ps: Hvor er "efterlysningerne"???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frie Frida skrev, for 3 timer siden:

Noget for noget...!

K Frida <3

Jeg er fotograf og holder til ved Silkeborg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Axl Rose

Brug din mobiltelefon!! Mange piger tror at vi mænd tænder mest på opstillede billeder overhældt med en gang Photoshop. Men de fleste af os vil helst have et langt mere personligt og autentisk billede. Så frem med mobilen og skab dine egne billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Det er ikke bare lige at fotografere piger ;)

Jeg laver nogle gange noget produktfoto så jeg har helt styr på teknikken – Jeg skulle så for noget tid siden lave nogle billeder til en pige jeg besøger regelmæssigt.

Jeg var skide stolt – lyset lå lige som det skulle – farverne sad lige i øjet – billederne var skarpe som et samuraisværd, man kunne se hver bums, hudorm og strækmærke

Pigen var mærkelig nok ikke særlig imponeret :(

Jeg holder mig nok til produktfoto i fremtiden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har både været tidligere ved fotograf og har haft min tidligere vagtdame til at tage billeder af mig med min mobil tlf og  mini iPads som er billeder der kan ses pt.

Synes de nye billeder er skønne naturlig og vi får gode billeder udendørs. Indenfor dur det kun om dagen med mangelfuld belysning.

Og min erfaring er det er godt med lidt af hver foto, nogle fra en fotograf Og nogle af en du kender privat der ved du er glædepige. God fornøjelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Randers43
Frie Frida skrev, den 31/8/2018 at 16:13:

Noget for noget...!

K Frida <3

Glæder mig til og se dine billeder :) 

Hilsen

Randers43

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mester75

Jeg vil også anbefale at du selv tager billeder, eller får nogen til at gøre det med en telefon. Proff billeder bliver nemt for opstillede. Jeg fortrækker 3 gode selfies, hvor man fornemmer personlighed frem for 10 glansbilleder. Men søger du en fotograf kan du prøve på forskellige fotosider. Forklar hvad du skal bruge billederne til og se om du kan lave en FTP aftale (files for time). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...