Hop til indhold
Spunsen

Kun for ægte gentlemen

Recommended Posts

Måske skulle dette indlæg under annoncering - men det er ikke så meget indholdet som formen der faldt mig i øjnene :lol::lol: .

Jeg har tit læst om at det kunne være svært at finde et ordentligt sted i Århusområdet , måske var dette her noget -- hvis du altså er en gentleman - og kan bevare gejsten efter flg. formaningssvada :o :

""""

Jeg besvarer Ikke SMS ved kontakt

VIGTIGT AT VIDE INDEN DU BESØGER MIG

Mine forventninger til dig, som min gæst, er følgende:

Diskretion er vigtigt begge veje, Du kan derfor ikke bare ankomme uanmeldt til stedet uden en tidsbestilling.

Jeg sætter hygiejne højt og forventer det samme af mine gæster, :-)

• Al hygge med mig er sikker sex, dvs alle former er med kondom, .

• Jeg diskuterer eller forhandler ikke med mine priser, og vil hellere have du ringer til en anden pige hvis du ikke synes min pris er god nok.

•Betaling skal foregå som første punkt på mødet, som altid .

•Du bedes være opmærksom på at holde tiden, dvs. ankomme til aftalt tid og overholde den aftalte tid når du er hos mig.

•Du skal respektere mine grænser ,ligesom jeg vil respektere dine,:-) Gensidig respekt er et must for møder med mig,

•Jeg besvarer desuden hverken sms eller hemmeligt nr ved booking

•Jeg accepterer desuden ikke kreditkort.

""""

Lidt sjovt at se hvor forskelligt pigernes opfattelse af en god og positiv velkomst er :D .

For mig er god opførsel i en købesexsituation SÅ meget en selvfølge og jeg har ikke tillid til at en pige der mener sådanne formaninger er nødvendige vil modtage mig med nogen særlig varme - hun har jo udtrykt mistillid til mig på forhånd :?

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, hvis man er til at blive domineret verbalt, er hun da garanteret pengene værd!

Men har jeg brug for sådan en svada om, hvordan jeg skal opføre mig, besøger jeg da bare min mor.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... har jeg brug for sådan en svada om, hvordan jeg skal opføre mig, besøger jeg da bare min mor.. :-)

:D Det var sådan det skulle siges ..

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget enig !

Selvom jeg da ikke er i tvivl om at omtalte kvinde, sikkert er en sød kvinde, der kan give en skøn oplevelse ! Hun har erfaring, og føler for lige kridte banen op, så man undgår misforståelser ! Og det i sige selv, er der intet odiøst i !

Men det er netop her at illusionen brister for mig ! Desværre ! Og efterlader mig med et indtryk af en professionalisme distance !

Nogen gang oplever man også kvinder, der tager skridtet videre.. ala "og hvis du svigter en aftale, så bliver du bandlyst og skal aldrig komme mere" , eller "hvis du så meget som spørger efter superfransk så.....) Og ofte skrevet med store bogstaver, som ville de have at en tidligere synder skulle kunne høre det, hvor han end befandt sig ! ;)

Sådanne trusler tvivler jeg på at de virker befordrende for nye kunder !

Jeg er slet ikke i tvivl om at de kære kvinder oplever så greelle ting, og så dårlig opførsel, at vi slet ikke tør drømme om det, at de simpelthen føler at de bør tage sådanne skridt ! Men det ændrer ikke ved den bristede illusion for mig !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Futter

Spunsen:

Pigen kommer vel bare uforvarent til at skrive sandheden, og kalder en spade for en spade:

Dette her er en forretning, hvor jeg går med til at sprede ben, og prøver på at tænke på noget andet mens du bokser løs, forudsat at du opfører dig ordentligt, er rimelig renvasket, og lægger en 1000-lap eller 2.

Det er vel i bund og grund også at foretrække, frem for en pige som prøver på at bilde en fremmed mand ind, at hun ligefrem nyder hans besøg og får den ene orgasme efter den anden, mod betaling.

Og helt ærligt Spunsen, tror du at nogen af pigerne tænker ret meget anderledes, når sandheden skal frem ?

Tror du, at nogen pige overhovedet ville drømme om at rullle rundt på et lagen med dig, hvis du var parat til at betale samme beløb for et spil billedlotteri ?

Sidespringeren:

Når du skriver at du ligeså godt kan besøge din mor, hvis du vil have en sådan svada, skal det så forståes således, at du knepper din egen mor mod betaling ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja!!! Lad os da endelig få sandheden frem, Futter!

Men undskyld mig... Hvad f..... får dig til at tro, at du har den endegyldige version af den? 

For mig er det det rene galimatias, du lukker ud. 

Jeg har reageret på sådan noget her næsten hver gang, at jeg er stødt på det, og jeg gør det sgu' lige igen, for det provokerer mig i sådan en grad, at jeg bare ikke kan lade vær'.

Følgende tager kun udgangspunkt i mig selv, mine følelser og holdninger - men jeg nægter dog at tro, at jeg er den eneste, der har det sådan.

Første punkt: Ja! Det en forretning, men det mål at tjene penge. 

Andet punkt: Nej! Det betyder ikke, at man derfor slukker for alle instinkter, og derfor er ude af stand til at nyde et seksuelt samvær med en fremmed mand.

Tredje punkt: Nej! Det hele er ikke en lang dans på røde roser. 

Fjerde punkt: Ja! Jeg får sgu' snart lange patter af, at man bliver beskyldt for at lyve, hvis man skulle understå sig i at påstå, at man rent faktisk bliver tilfredstillet i ny og næ! 

Nogle gange er man lige i stødet, og andre gange er man ikke. Det må i mænd også kende til. Futter... Jeg havde en dag i Sorø i går, hvor jeg var i præcis det helt rigtige humør. Og jeg var så heldig, at de gæster som besøgte mig, var gamle kendinge, som vidste hvordan en kvinde skulle ordnes, og hvis du bare vidste, hvor mange gange jeg var oppe at ringe og kom ned med gelé-ben, og hvis du bare vidste, hvor meget min kollega og teledame bagefter sad og kluklo over den dertilhørende støj, ville du æde dine ord i dig igen! 

Uha, men det må jeg ikke sige, vel...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Futter , jeg foretrækker til hver en tid at være sammen med en kvinde der er så god til at foregive at hun kan lide at være sammen med mig, at jeg oplever illusionen som virkelighed - hvis hendes illusion er så god at hun også får overbevist sig selv om at hun kan lide at være sammen med mig og dermed giver sig helt hen, er det fuldendt ;) .

@Futter , jeg har svært ved at se hvordan det kan have indflydelse på en kvindes forventninger til lagenrulleri med mig, hvorvidt jeg er i stand til at betale kr. 2000,- for et billedlotteri :D - hun er nok ligeglad med hvordan jeg bruger mine andre penge , bare hun får de penge hun skal have :lol: .

@Futter , jeg havde egentlig håbet at ingen havde ladet sig provokere til at svare dig - nu lod Nikita sig provokere, derved opnåede du jo noget - en opmærksomhed fra en dejlig kvinde, du ikke fortjener at få opmærksomhed fra :!:

@Futter , da jeg sad og læste dit indlæg første gang, da tænkte jeg på at det burde være muligt at indbygge en alkolås på en PC der inaktiverer send-tasten i 12 timer - så har man mulighed for at se på sit skriv med andre øjne inden man uopretteligt får blameret sig selv ;)

@Futter , hvis ovenstående er for kryptisk for dig, så vent 12 timer og læs det igen ;)

Venligst

Spunsen :geek:

Århhhh , for sat.. , nu lod jeg også mig selv provokere - sikken en masse ufortjent opmærksomhed du får, Futter :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Futter

Nikita, jeg vidste godt at du ville reagere prompte og omgående, og du må sige lige hvad du vil, det kan jeg jo ikke forhindre dig i. Jeg mener ikke at jeg påstår at jeg kender sandheden, jeg søger den snarere. Skrevet i et meget direkte sprog, det indrømmer

jeg. Men spunsens Copy/paste fra en hjemmeside, og hans reaktion på ordenlyden lægger ligesom lidt op til det.

Jeg kan jo kun skrive ligesom du selv.

"Følgende jeg skrev tager kun udgangspunkt i mig selv, mine følelser og holdninger - men jeg nægter dog at tro, at jeg er den eneste der har det sådan."

Nikita, jeg tror roligt, at jeg kan sige at jeg har besøgt flere piger end du har, og oplevet dem i virkeligheden, ikke bare noget tilfældigt small-talk i bordellets baglokale, men i virkeligheden på lagnet.

Nikita, Det er mig som kigger pigerne i deres mange gange flakkende øjne under min "kyndige behandling". Det er mig som noterer mig pigens reaktion og attitude. Det er mig som oplever en pige gøre noget som hun tydeligvis godt kunne være foruden. Det er mig som oplever en pige som gerne vil snakke 45 minutter ud af en time, hvis hun kan komme afsted med det. osv. osv.

Så Nikita du har dig selv og din tro. Jeg har mig selv og min tro. Men, escuse me my Frence, hvad i helvede skulle gøre din tro mere rigtig end min ?

Tja, man kan jo altid sige at jeg måske skulle prøve at kigge i et spejl og se på mig selv. Der var måske nok noget som en del piger ville vrænge på næsen af. Det tror jeg nu ikke. Det er ihvertfald ikke det, som du selv har givet udtryk for.

Tag ikke fejl af det som jeg skriver. Jeg nedgør ingen, eller rakker ned på nogen. Det har jeg absolut ingen grund til, tværtimod så sætter jeg stor pris på det som pigerne leverer mod lidt "småpenge" som betaling. Men hvis Spunsen tror at pigen bag teksten er

en ener som er specielt negativ og forretningsminded over for "kunden", og som adskiller sig fra de fleste andre piger, så meget at hun bør frmhæves, så går han vist rundt i en drømmeverden med et par enorme skyklapper på.

Spunsen

Du følger tydeligt for enhver bare strømmen og snakker udenom i stedet for at svare på det som jeg spørger dig om. Som ventet !

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Overbevisninger er farligere fjender af sandheden end løgne"

Når jeg udtaler mig, så gør jeg det kun på mine vegne.  Jeg passer derimod meget mere på med at udtale mig om, hvad andre føler og tænker. Det gør du så ikke, og jeg er altid skeptisk over for troværdigheden, når det sker.

Du søger sandheden, siger du... Og konstaterede så, at hvis sandheden skulle frem, så bryder vi piger os hverken om vores arbejde eller vores gæster.

Det er du fuldstændig overbevist om, da alle de piger, som du har mødt (i virkeligheden!) havde lyst til at være et helt andet sted, end sammen med dig. Ahem...

Jeg vil ikke bede dig om at kigge i et spejl... Men måske du skulle overveje at kigge indad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

KIgge indad er en meget god ting. Og Nikita er en ener på mange måder. Men ikke en ener når det kommer til at nyde; det er der mange piger der gør. Og det er stadig her i verden som det plejer: nogle piger har det meget godt med nogle af sine kunder, nogle kunder er meget gode til at leverere - selv om de har købt!!. Nogle andre piger har det godt med andre kunder, og nogle piger har det ikke godt med nogle kunder.

Det du gør Futter, kaldes generalisering og bruges meget i politiske sammenhæng. Men i den virkelige verden ude i hytterne er generalisering et ubrugeligt værktøj.Tværtimod synes jeg alle situationer - i hytter eller andetsteds - skal bruges til afgeneralisering. Afgeneralisere mere, kære venner, så bliver livet pludseligt lidt mer dynamiskt.

Og det råd vil jeg gerne også give den kvinde der har forfattet den kedelige annoncen. Alternativt skifte erhverv.

Venligst

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvorfor skulle en luder ikke kunne nyde sex og evt få orgasme futter?? klitoris består af ca 1 million nerveender, prøv du at lukke af for det! til sammenligning har din pik rundt regnet 6000-8000 nerveender, så du kunne evt godt lukke af for, at en pige prøvede at stimulere den. (personligt kan jeg ikke :-))

Der er så stor forskel fra pige til pige i branchen. Nogle piger arbejder sindsygt meget, hvor det bare gælder om at tjene så mange penge som overhovedet muligt. Arbejder 7 dage om ugen, evt også åben 24 timer i døgnet, hvor de har 10-15 kunder om dagen. Der skal nok en temmelig flot fyr med en rigtig god teknik til, før de får orgasme, da de jo aldrig er oplagte.

Nikita derimod, arbejder 2,5 dage om ugen og ikke alverden timer. Det gør det jo noget lettere at møde oplagt og nyde sit arbejde, imens man selvfølgelig tjener kassen på det.

et godt eksempel, er Arne diller under anmelderser sjælland. Han får et blowjob til 500 kr, som udvikler sig til dildolege og analsex. Bagefter kræver kvinden kun de 500 kr for blowjob, da hun nød resten. Der må man altså gå ud fra hun nød det, hvorfor skulle hun ellers vælge ikke at kræve betaling for det??

De exprostituerede, der melder ud at det var et mareridt, har andre grunde til at synes det.det kan være skammen over sit arbejde, manglende muligheder for et kærlighedsliv, for ensidig fokusering på pengene m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder sgu med Nikita - ligesom sex med kæresten nogen gange er sådan okay og la la - og andre gange får en helt op og ringe, fordi det lige var dagen til det.... lige sådan kunne en vagt skifte fra dag til dag og fra gæst til gæst.

Sådan er sex nu engang imellem to mennesker... Nogen gange rigtig godt - nogen gange sådan lidt la-la. Og så er det sgu ligegyldigt om der er penge imellem os.

Godt vi er to enere.... Og flere til har jeg da selv hørt dem fortælle i baglokalet imellem gæsterne :D

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nina,

Dejligt at se dig her :D

Jo - i er sikkert to enere. Og selv kender jeg mange fler enere. De er faktiskt blevet nogle stykker gennem årene.

Imellen undrer jeg mig over om der alligevel ikke findes ret mange enere i verden. Selv om vi gerne vil tro noget andet. Enerne gemmer sig overalt. Pas på - pludseligt overrasker de dig, hvis du ikke er opmærksom.

Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja! Super dejligt at se dig Nina! :)

Godt vi er to enere.... Og flere til har jeg da selv hørt dem fortælle i baglokalet imellem gæsterne

Baglokalet, ja... Der foregår mange forskellige ting i sådan et baglokale, afhængig af, hvad der passer ind i diskussionen... 

I nogle tilfælde er det dér, den virkelige virkelighed findes, og derfor bliver vi skudt i skoene, at vi sidder og sviner gæsterne til, og kun lader som om, at vi bryder os om dem i den anden virkelighed på lagnet... Men i denne diskussion sidder vi i det selv samme baglokale, og fylder hinanden med lort i form af tilfældig small-talk, når vi rapporterer et tilfredsstillende knald, mens den virkelige virkelighed findes på lagnet, hvor vi så slet ikke kan lide det alligevel...

Forvirret??? Virkelig! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det virkelig sandt? :)

Well, girls... Det må så betyde, at vi drenge fremover absolut skal sørge for, at ringe inden vores besøg! Dels for at høre, om I nu også er i stødet lige netop den dag, og dels for at afklare, hvem der måtte okkupere baglokalet både under og efter seancen? ;)

Og Nikita... Få nu VIRKELIG ikke tilegnet dig de der omtalte lange patter foreløbig, please! :D

kh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, girls... Det må så betyde, at vi drenge fremover absolut skal sørge for, at ringe inden vores besøg! Dels for at høre, om I nu også er i stødet lige netop den dag, og dels for at afklare, hvem der måtte okkupere baglokalet både under og efter seancen? ;)

Næ det kan man jo ikke. Specielt fordi lyst jo også opstår i situationen med gæsten - så man kan gå slunken på arbejde og gå hjemad i overstadig hopla over hvordan man blev tændt helt vildt opad dagen!

Jeg valgte at arbejde som glædespige FORDI jeg synes sex er sjovt - og det er dejligt at give den oplevelse videre - altså god varm sex!

Tænk at få lov til at tjene penge på sin hobby? Hvor heldig kan man være?

Som vi misunder fodboldstjernerne, der kan få lov at tjene på at gøre det, de synes er sjovt... Der er da sikkert dage for ham hvor træningen eller kampen ikke lige fik ham op og ringe... Men han deltog i det han finder sjovt - istedet for at trækkes bag et skrivebord som andre dødelige må hver dag - og det er det hele værd - de gode penge - træningen og kampene - oplevelserne med dejlige mennesker :mrgreen:

Og da jeg synes at jobbet blev lidt for ensformigt... lidt for meget gentagelse... tog jeg en beslutning som jeg ville gøre i ethvert andet erhver jeg begyndte at kede mig i - jeg stoppede og skiftede erhverv. Det skyldte jeg mine kommende gæster - lysten og glæden ved at GIVE god sex SKAL være der.

Men det er der gudskelov stadig masser af mine tidligere kollegaer der stadig har - lysten til at GIVE - så jeg ved at verden og købesexområdet går fint videre uden mig.

Og I mænd ved og mærker hvem der har lysten til at GIVE jer gode sexoplevelser - dem kan man læse om herinde feks - og advar jeres ligesindede mod dem I møder, som ikke har lysten til at GIVE en god sexoplevelse.

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og til de mænd/kvinder herinde der ALTID kommer med en svada om at vi KUN gør det for pengene og egentlig bare HADER gæsterne.... Det mest fantastiske ved at være ex-glædespige er at man ikke behøver at frygte at skræmme kommende gæster væk når man skriver... :D Og når du/I prøver at klemme os alle ned i en kasse hvorpå der står 'I lyver jo - I gider os jo slet ikke' - så er du/I sgu bare for dumme at høre på!

Det ligger på linie med når racisterne tror at 70 mænd i Odense repræsenterer ALLE muslimer i Danmark... så viser det bare hvor store skyklapper man render rundt med!!!

Bliv dog lidt nuanceret i tankegangen, og forstå at alle - også Glædespiger - gudskelov er forskellige!

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det har jeg også læst... og nu hvor jeg er stoppet, så går jeg rundt og venter på traumerne, som jeg også har læst ALTID kommer... :?

Men på den anden side husker jeg heller ikke al det seksuelle misbrug og generelle svigt på alle følelsesmæssige områder, som jeg MÅ HAVE oplevet som barn, siden jeg kunne finde på at blive prostitueret.... :roll:

Dem som er i den situation skal have hjælp til at komme ud af prostitution - for et forbud får dem sgu ikke ud af det... Og vi andre - der faktisk også findes - skal have ordnede arbejdsforhold og respekt for det arbejde vi har valgt og blir i af helt egen fri vilje - og lyst!

Hvor svært kan det lige være....?

NN ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det har jeg også læst... og nu hvor jeg er stoppet, så går jeg rundt og venter på traumerne, som jeg også har læst ALTID kommer... :?

Men på den anden side husker jeg heller ikke al det seksuelle misbrug og generelle svigt på alle følelsesmæssige områder, som jeg MÅ HAVE oplevet som barn, siden jeg kunne finde på at blive prostitueret.... :roll:

Uden at fornægte det kan være forklaringen hos nogle, så tror jeg også det for andre handler om noget mere jordnært. Så sent som for et par dage siden mødtes jeg med en pige oppe i 20'erne, der aldrig havde prøvet at sælge sex. Som hun sagde... hun var sådan en sød, venlig og uskyldig pige til daglig, at hun inderligt havde behov for at dyrke en anden side af sig selv. Skabe lidt balance i naturen. For mig lyder dette mere som om, at hun "bare" vil skubbe til grænser, end at der er traumer i baggrunden som trigger lysten. Af samme grund tror jeg heller ikke hun gør dette særligt længe - det er blot en fase.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og fremmest tak til Ninna og Nikita for at dele jeres tanker og oplevelser med os herinde :)

For mig er det spændende at få dette indblik i jeres tanker om branchen generelt og os kunder i særdeleshed!

Som jeg har forstået det, har Reden primært kontakt med og danske udenlandske gadepiger. Måske kunne det være en del af grunden til at jeres oplevelser i branchen ligger så langt fra Redens beskrivelse. Som jeg har forstået det, er mange af de danske gadepiger narkoafhængige og en del er udlændinge som ikke kender sproget, retssystemet og i nogle tilfælde er ofre for menneskehandel. For de narkoafhængige har prostitutionen måske været det mindst dårlige af to onder?

Omvendt lyder det som om det for jeg har været et meget bevidst og velovervejet valg, at I en kortere eller længere periode vil tjene penge på at sælge sex. I har ikket misbrug, der skal finansieres, og der er ikke en bagmand I skylder en masse penge.

Så egentlig synes jeg ikke det er så underligt, at jeres beskrivelse af branchen er så fjern for Redens?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så egentlig synes jeg ikke det er så underligt, at jeres beskrivelse af branchen er så fjern for Redens?

Nej, det synes jeg bestemt heller ikke. Da begge typer beskrivelser er lige sande.

NN :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er lidt en sjov debat og jeg vil da lige give mit besyv med, et besyv der kommer af et intimt kendskab til en glædespige, som jeg i en årrække så jævnligt, så jævnligt at vi havde et nært venskab og at der ikke for min del var kontant afregning for seksuelle ydelser, men seksuelt samvær som kom af gensidig lyst.

Hun fortalte mig at hun godt kunne lide sex og at de allerfleste af hendes kunder var høflige og søde mænd, også de af anden etnisk afstamning end dansk. Hun fortalte yderliger at hun da ofte blev tændt og fik noget ud af det seksuelt, når manden forstod at tage hende under den rette behandling.

Hun er for flere år siden trådt ud af hvervet som glædespige, men savner det af og til, dels fordi hun fik rigtig meget god sex, men også fordi det gav hende andre materielle muligheder end et alm. job ville have givet hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...