Hop til indhold
Kanon1

holder Kimberly stadig formen?

Recommended Posts

Halløj Brødre

 Amazing Kimberly er tidligere er meget flot anmeldt. 

Holder hun formen eller er hun blevet "træt". Der er ingen nyere anmeldelser, men er der nogen af Jer der har besøgt hende for nyligt?

K

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 5 timer siden:

Amazing Kimberly er tidligere er meget flot anmeldt. 

Holder hun formen eller er hun blevet "træt". Der er ingen nyere anmeldelser, men er der nogen af Jer der har besøgt hende for nyligt?

Kimberly passer rigtig godt på sig selv, og er lige så dejlig, køn, kærlig og sexet som hun altid har været. Så det er bare at få taget det møde med bankrådgiveren - og så afsted

mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vildsvinet ;-)

ja det har jeg faktisk. Det er ikke sååå længe siden. Jeg blev for nysgerrig og billederne af hindes smukke fisse var for lokkende til at ignorere. Jeg ankom til stedet med strenge formaninger om at være diskret og ikke stå med mobil foran hendes dør - no problem for me - min søster bor lige om hjørnet :-) 

jeg kom op i hendes meget diskrete lejlighed. Hun er naboens kønne datter - hun er sød og imødekommende. Hun tog imod i jeans og en lille pæn top - hvilket jeg syntes er super (tommel op).  Fik et hurtigt bad og derefter mange skønne kys og superfransk. Det franske holdt dog ikke længe. Jeg gik derefter ombord i hendes meget lækre fisse og slikkede det bedste jeg har lært og dertil virkede som om at det kunne hun godt lide. Hun knalder dejligt og medlevende, men og der er altså et men...... jeg syntes hendes lydspor var noget kunstigt...... “uhh yeah thats good Babe....” og “fuck thats good” var ligesom på repeat. Jeg fik derfor lidt for meget fornemmelse af ekspeditionssex..... jeg ved udemærket godt at jeg ikke er hendes store kærlighed og sexgud (griner stille for mig selv), men det havde bare været bedre hvis hun havde holdt sig til at stønne. Hun arbejder efter eget udsagn kun når hun har lyst og det er i min bog et plus. 

Kommer jeg igen..? det tror jeg ikke..... men det er kun på grund af prisen. (Den kan du få hvis du ringer eller skriver) men hun er i den dyre ende. Hvis det havde føltes som “ægte” GFE a la Emilly (Brasil) ville jeg med glæde betale prisen, men det er det i min optik ikke. Det kan naturligvis skyldes kemi..... men så napper jeg hellere en hvor kemien er i top ;-)

men sporten kort: hun er ung formentlig sidst i tyverne, naturligt køn, naturlige bryster og en virkelig lækker fisse. Hvis hun ikke havde så påtaget et lydspor ville hun være i top ligaen. 

Jeg er måske kræsen - men udbudet tillader det ;-)

Havde jeg mødt hende i byen - ville jeg så have købt en drink til hende? Hell yeah :-D 

så en lidt blandet tilbagemelding - håber du kan bruge den.

dbh. Kanon1

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...